1

آقای مدیرکل سینمای حرفه‌ای! مدیرعامل ۱۴شغله خانه سینما با کدام حکم، صلاحیت حضور در شورای اکران را یافته و صورتجلسات شورا را امضاء می‌کند؟+تصاویر صورتجلسات

سینماروزان: ماجرای حضور منوچهر شاهسواری مدیرعامل ابوالمشاغل خانه سینما در جلسات شورای صنفی نمایش به عنوان نماینده خانه سینما بدون آن که حکمی از سوی هیأت مدیره برای وی صادر شده باشد همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماروزان اینکه چرا محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای که به عنوان نماینده سازمان سینمایی در شورای صنفی نمایش حضور دارد در برابر این حضور تحلف آمیز موضعی نمی گیرد جای سوال دارد.

منوچهر شاهسواری نه تنها در جلسات شورای اکران شرکت میکند که متن صورتجلسات شورای صنفی نمایش را هم امضاء می‌کند!

تصاویری از صورتجلسات اردیبهشت ماه شورای صنفی نمایش که به سینماروزان رسیده حکایت دارد از آن که شاهسواری در تمام جلسات حضور داشته و صورتجلسه ها را امضاء کرده است.

پرسش از سازمان سینمایی و نماینده شان در شورا که محمدرضا فرجی باشد آن است که شاهسواری براساس کدام حکم صلاحیت حضور در شورای صنفی نمایش را پیدا کرده است؟؟ وقتی هیأت مدیره خانه سینما هیچ گاه وی را به عنوان نماینده اش در شورای اکران معرفی نکرده چرا باید نامبرده در شورا حاضر شود و تصمیم گیری کند درباره سرمایه های صنفی که او را به عنوان نماینده خود معرفی نکرده اند!؟

بماند که حین حضور شاهسواری در شورای اکران قرارداد نمایش «خاله قورباغه» متعلق به همسرش هم در شورای اکران ثبت شده است!!

سینماروزان آماده است توضیحات مقامات سازمان سینمایی درباره تخلف صورت گرفته بر سر حضور شاهسواری در شورای اکران را منتشر کند.

صورتجلسه سوم اردیبهشت شورای اکران
صورتجلسه سوم اردیبهشت شورای اکران/با امضای منوچهر شاهسواری در ذیل آنها! دقت کنید که متن صورتجلسات اکرانی که سرنوشت سینماگران را تعیین میکند بر روی کاغذ یادداشت نوشته شده بدون هر گونه سربرگی!!؟؟؟
صورتجلسه دهم اردیبهشت شورای اکران
صورتجلسه دهم اردیبهشت شورای اکران

صورتجلسه 24 اردیبهشت شورای اکران
صورتجلسه 24 اردیبهشت شورای اکران

صورتجلسه 31 اردیبهشت شورای اکران
صورتجلسه 31 اردیبهشت شورای اکران