1

آقای طباطبایی‌نژاد! این شمارش آرای دستی(!) یادآور زمانی است که فیلم شکست خورده اکران نوروز تبدیل شد به برگزیده مردمی فجر!!/چرا علیرغم بودجه مکفی سامانه ای استاندارد برای جمع آوری آرای مردمی سینماحقیقت تدارک ندیدید؟؟

سینماروزان: علیرغم اقبال بالای مخاطبان به مستند تاریخ باشگاه استقلال «آبی به رنگ آسمان» در جشنواره سینماحقیقت ولی نام این فیلم حتی در میان پنج فیلم آرای مردمی هم نیست!!

جمع آوری دستی آرای مردمی به سبک دو دهه قبل و همچنین کمبود برگه رأی گیری علیرغم حضور نزدیک به ششصد مخاطب که برخی هم ایستاده به تماشای «آبی…» نشسته بودند و همچنین عدم تخصیص سانس فوق العاده علیرغم تقاضای بالای مخاطبان، پرسشهایی جدی را درباره چگونگی شمارش آرای مردمی پیش رو میگذارد!!

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره حقیقت حتما باید به این پرسش پاسخ دهد که علیرغم بودجه هنگفت این جشنواره چرا سامانه ای استاندارد برای رأی گیری الکترونیک فراهم نشده و همچنان رأی گیری دستی انجام شده!؟؟

مگر امکان دارد فیلمی که صدها مخاطب را فقط در یک سانس جمع کرده حتی در میان پنج فیلم مردمی نباشد؟؟ این روند بیش از همه یادآور ادواری از جشنواره فجر است که رأی گیری دستی بود و به ناگاه فیلمهایی بعدتر رکوردشکن مثل «گشت2» از فهرست آرای مردمی خارج شدند و بجایش فیلمهایی به عنوان برگزیده مردمی معرفی شدند که حتی در اکران نوروز هم قعرنشین بودند!!

 آقای طباطبایی نژاد! در هر جایزه ای که توجیه سلیقه هیأت داوران به کار آید برای منتخب مردمی نمیتوان چنین توجیهاتی تراشید! بترسید از روزی که منتخب مردمی جشنواره تان هم زیر سوال برود…