1

آقای سیدزاده! خبر دارید که سایت بیمه تکمیلی درمان هنرمندان، بالا نمی‌آید؟+عکس

سینماروزان: در روزهای گذشته اغلب هنرمندانی که بنا داشته‌اند فاکتورهای درمانی خود را در سایت بیمه درمانی هنرمندان بارگذاری کنند با اختلال عمده و بالا نیامدن سایت مواجه شده‌اند.

این همان بیمه تکمیلی درمان است که در تمام ماههای گذشته به‌دلیل تاخیر در بازپرداخت هزینه‌های درمانی هنرمندان در کانون انتقادات قرار داشت؛ بماند که برخی از مراکز درمانی طرف قرارداد این بیمه و به‌ویژه مراکز دندانپزشکی از ارائه خدمات به بیمه شدگان هنرمند سرباز می‌زدند‌.

متاسفانه اعتراضات هنرمندان به بی‌کفایتی این بیمه گمنام جدی گرفته نشد تا حالا که سایت این بیمه که تنها عامل ارتباطی هنرمندان با بیمه‌گذار بود با اختلال جدی مواجه شده است.

حتی اگر دلیل این اختلالات را مشکلات نرم‌افزاری بدانیم باز لازم بود در این باره به بیمه‌شدگان اطلاع‌رسانی می‌شد و راه‌حلی برای ارتباطشان با بیمه‌گذار طراحی می‌گردید.

آیا حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر که این شرکت بیمه را برای هنرمندان انتخاب کرده از اختلالات سایت بیمه‌گذار باخبر است؟؟ اگر بی‌خبر است که مرحبا به این مدیریت و اگر باخبر است که چرا هیچ نکرده برای حل این مشکل؟؟

بالاخره ماجرای هنرمندان و این بیمه گمنامی که معلوم نیست بر کدام مبنا ‌به‌عنوان پیمانکار درمان تکمیلی‌شان انتخاب شده تا چه زمانی ادامه دارد؟؟؟

این همه گرفت و گیر در یک بیمه معمولی حادث شده و باز بیمه‌گذار عزل نمی‌شود؟ چرا؟؟ عزل بیمه‌گذار و جانشینی با بیمه‌ای باکفایت، منافع چه کسانی را به خطر می‌اندازد؟؟

 

سایت بیمه تکمیلی بالا نمی‌آید!!!
سایت بیمه تکمیلی بالا نمی‌آید!!!