1

آقایان قائم مقامی و اسعدیان که پیشتاز پاسخگویی درباره عیدی ارشاد بوده اید! آیا صحت دارد که بیش از یک میلیارد تومان عیدی از سوی ارشاد در اختیار خانه سینما قرار گرفته؟؟ لطف کنید و قبل از خروج از هیأت مدیره، حتما هم رقم دقیق عیدی را مشخص کنید و هم لیست کامل عیدی گیرندگان را؟؟

سینماروزان: یک ماه بعد از افشای ورود عیدی میلیاردی ارشاد به خانه سینما هنوز فهرست گیرندگان عیدی میلیاردی منتشر نشده و بجایش همایون اسعدیان رییس هیأت مدیره خانه سینما از خداحافظی نسبت به فعالیت صنفی خبر داده!!!

اینکه چرا هیأت مدیره خانه سینما برای شفاف سازی ماجرا فهرست کامل عیدی گیرندگان را منتشر نمیکند مشخص نیست ولی به تازگی پرسشهایی تازه طرح شده درباره رقم عیدی!!

تا پیش از این علی قائم مقامی عضو هیأت مدیره مدعی ورود یک میلیارد عیدی ارشاد به خانه سینما شده بود؛ ادعایی که اسعدیان هم آن را تأیید کرده بود با این حال به تازگی پرسشهایی طرح شده درباره اینکه رقم عیدی بیشتر از یک میلیارد بوده است؟؟

آقایان قائم مقامی و اسعدیان! که در سکوت ممتد مدیرعامل خانه سینما کوشیدید پاسخگوی پرسشها درباره عیدی میلیاردی ارشاد باشید حالا بگویید دقیقا چقدر عیدی وارد خانه سینما شده؟؟ خودتان که پیشقدم شدید در پاسخگویی حالا پاسخگویی را کامل کنید و هم رقم دقیق عیدی را بگویید و هم قبل از انصراف از فعالیت صنفی فهرست کامل عیدی گیرندگان را منتشر کنید!!