1

آقازاده‌ای که برای تولید فیلمش مشارکت ویژه فارابی را داشته مدعی شد⇐با هزینه از جیب شخصیم شرکت گمنام MTN-که شد اپراتور دوم تلفن همراه- را به ایران آوردم/ژن خوب و خون خوب است که به اینجا رسیده‌ام!!!⇔پرسش: در میانه دهه دوم زندگی چقدر پول در جیب شخصی‌تان بوده که با آن شرکتی را وارد کشور کردید که خیلی زود تبدیل شد به اپراتور دوم تلفن همراه؟؟

سینماروزان: حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا عارف که در سالهای اخیر درگیر سرمایه گزاریهای هنری شده است و از جمله از تولید برخی آثار محسن چاووشی و آلبوم “امیر بی گزند” حمایت کرده بود به زودی با فیلمی به نام “فصل نرگس” به سینماها میآید.

البته که آقازاده عارف در تولید “فصل نرگس” تنها نبوده و هم مشارکت ویژه فارابی را داشته و هم همراهی موسسه ای وابسته به وزارت بهداشت! پخش فیلم این آقازاده را هم موسسه بهمن سبز وابسته به حوزه هنری برعهده گرفته است تا این آقازاده از فارابی تا حوزه و وزارت را کنار خود داشته باشد.

آقازاده عارف که ردپایی پررنگ از او در راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه کشور(ام.تی.ان-ایرانسل) به چشم میخورد و در همه این سالها سوالاتی جدی طرح شده درباره چگونگی پیروزی این شرکت در مزایده ای که یک طرف آن شرکت معظم تورکسل بوده، اغلب با این پرسش شهروندان و بخصوص جوانترها مواجه بوده که اگر خاستگاه سیاسی پدرش هم نبود باز چنین جایگاهی داشت؟

جالب است وقتی حمیدرضا عارف در گفتگویی اینترنتی مخاطب این پرسش قرار گرفته “ژن خوب” و “خون خوب”ی که از پدر و مادر به ارث رسیده را عامل تواناییهایش دانسته است! ایشان همچنین مدعی شده در میانه دهه دوم زندگی شرکتی گمنام را در آفریقا پیدا کرده و با هزینه کردن از جیب شخصی، شرایط فعالیت این شرکت- که در نهایت شد اپراتور دوم تلفن همراه-(!) را در کشور فراهم کرده.

طرح این ادعاها هم اقناع کننده مخاطبان نبود و پرسشهای جدیدی حادث شد و مهمترین آنها اینکه جوانی بیست و چند ساله چقدر پول در جیب شخصی اش داشته که توانسته شرایط حضور شرکتی خارجی در ایران را فراهم کند؟ آیا این پول معادل پول توجیبی جوانان طبقه متوسط و فقیر است؟؟
پرسش دیگر مربوط است به چگونگی تبدیل یک شرکت گمنام به اپراتور دوم تلفن همراه با همراهی یک آقازاده؟؟

پیشتر این آقازاده مدعی شده بود فیلم “فصل نرگس” را با وام گرفتن ساخته است در حالی که بعدتر فارابی این فیلم را در فهرست مشارکتهای ویژه خود اعلام کرد ضمن اینکه نام موسسه وابسته به وزارت بهداشت هم در تیتراژ فیلمش خودنمایی میکند.

برای دیدن فیلم ادعاهای حمیدرضا عارف اینجا را ببینید.