1

آشنایی با رئوس ارگانی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱ +فهرست اسامی

سینماروزان/محمد شاکری: در حالی که هنوز به طور رسمی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱ معرفی نشده ولی برخی گمانه زنی‌ها حکایت دارد از حضور برخی سینماگران مطلوب جریان اصولگرا در هیأت انتخاب.

پرویز شیخ طادی کارگردان فیلم‌های ارگانی روزهای زندگی و امپراطور جهنم که در سال‌های اخیر در شوراهای نظارتی سینما و ساترا فعالیت داشته از جمله سینماگران هیات انتخاب فجر۴۱ است.

️محمدرضا عباسیان از مدیران موسسه رسانه های تصویری نیز نامش به عنوان عضو هیات انتخاب جشنواره امسال فجر برده شده. عباسیان که سابقه مستندسازی هم دارد در آخرین جشنواره فجر دولت احمدی‌نژاد -فجر۳۱- به عنوان دبیر حضور داشت و تلاش زیادی کرد جشنواره را بی کم و کاست برگزار کند.

️به جز این دو نفر، #مجید_شاه_حسینی از مدیران فارابی و از دبیران جشنواره‌های فجر در دولت اول احمدی‌نژاد که در تولید آثار ارگانی پرهزینه(فاخر) آن دوران و ازجمله راه آبی ابریشم و ملک سلیمان، نقش داشت، از دیگر افرادی است که نامش به عنوان عضو هیات انتخاب فجر۴۱ مطرح شده است.

دیگر عضو هیات انتخاب فجر۴۱ #محمدرضا_شرف‌الدین است؛ سینماگری که سالها در حیطه جلوه‌های ویژه میدانی فعالیت داشت و سابقه مدیریت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را در کارنامه دارد.

پرویز شیخ طادی، محمدرضا عباسیان، مجید شاه حسینی و محمدرضا شرف‌الدین را باید رئوس هیات انتخاب جشنواره فجر۴۱ دانست؛ رئوسی که از سابقه همکاری با آثار ارگانی تا سابقه مدیریت در ارگان‌ها در کارنامه آنها به چشم می‌خورد و قاعدتا در هر چه کم داشته باشند در گزینش آثار اغلب ارگانی جشنواره امسال، تبحر دارند البته اینها فقط رئوس هستند و منطقی آن است که هیات انتخاب حداقل یک یا سه عضو کمتر-ارگانی هم داشته باشد تا هم حفظ ظاهر شود و هم در رأی‌گیری کمّی خلل وارد نگردد.

رئوس هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱ کدامند؟
رئوس هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر۴۱ کدامند؟