1

آشنایی با اسپانسرهای رسمی و غیررسمی جشن خانه سینما+عکس

سینماژورنال: هفدهمین دوره جشن خانه سینما در حالی جمعه شب 20 شهریورماه در عمارت مسعودیه برگزار شد که درباره اسپانسرهای این جشن حرف و حدیث فراوان است.

به گزارش سینماژورنال اسپانسرهای رسمی این جشن که لوگویشان پشت کارت دعوت به مراسم هم آمده عبارتند از شرکت صنایع شیر ایران یا همان پگاه و سامانه ای موسوم به “3070”.

درباره شرکت صنایع شیر ایران “پگاه” به اندازه کافی شنیده ایم؛ تهيه، توليد و توزيع انواع فرآورده هاي شيري اصلی ترین مأموریت این شرکت است.

خريد و فروش و واردات ماشين آلات، تجهيزات، مواد اوليه، مواد بسته بندي و لوازم يدکي و ساير مواد غذايي و خوراک سالم جهت دامها و انجام هر گونه فعاليت هاي توليدي، فني ، بازرگاني و اقتصادي و همچنين صادرات انواع فرآورده هاي شيري از دیگر فعالیتهای این شرکت می باشد.

3070 چیست؟

اما درباره سامانه “3070”؛ جستجو در فضای مجازی درباره پیدا کردن سرنخی از این سامانه به نتیجه خاصی منجر نمی شود. نه سایتی به نام این سامانه در اینترنت ثبت شده است و نه صفحه ای به این نام در صفحات اجتماعی.

تنها نتیجه این جستجو سامانه ای است مشابه این سامانه با عنوان “7030” که این سامانه هم دفتر مرکزی اش در اهواز قرار دارد و البته وظیفه اش فروش اینترنتی بلیت کنسرت برخی خوانندگان موسیقی.

اسپانسر جشن خانه سینما
اسپانسرهای جشن خانه سینما بر روی کارت دعوت به مراسم

سامانه ای که هر پیامکش 200 تومان آب می خورد

کمی پیگیری بیشتر مشخص می سازد که “3070” ربطی به “7030” ندارد و گویا یک باشگاه پیامکی است که با نام “باشگاه مردمی سینمای ایران” راه اندازی شده است.

با ارسال پیامکی حاوی عدد “1” به سامانه “3070” اطلاعاتی گنگ درباره این باشگاه پیامکی ارسال می شود. این باشگاه خود را تنها باشگاه رسمی و مردمی سینمای ایران دانسته است با خدمات و امتیازات ویژه؛ سامانه البته وعده اتفاقات خوبی را هم برای مخاطبان خود داده است.

اینکه این خدمات یا امتیازات ویژه چیست مشخص نشده و اینکه اتفاقات خوبی که بناست رخ دهد چیست هم نامعلوم است ولی سامانه یک نکته را به مخاطبان گوشزد کرده آن هم اینکه اگر بخواهند عضو باشگاه بمانند می بایست به ازای هر پیامی که برایشان ارسال می شود 200 تومانی باید بپردازند!!!

پیامک ارسال شده از سامانه 30370
پیامک ارسال شده از سامانه 3070

یک چهره تبلیغات استادیومهای ورزشی در کنار جشن

اینها البته اسپانسرهای رسمی جشن خانه سینما هستند.

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که در کنار این دو اسپانسر یکی از چهره هایی که در سالهای اخیر در جلب تبلیغات پیرامونی استادیومهای ورزشی حضور فعال داشته نیز به صورت کاملا غیرمستقیم از برگزاری جشن خانه سینما حمایت کرده است.

البته که این اسپانسر در جلب تبلیغات برنامه های ورزشی سیما هم فعالیتهایی داشته است و همین سوابق کاری باعث شده که به عنوان گزینه ای قابل قبول برای حمایت از این مراسم مورد توجه قرار گیرد.