1

آرزوی نوروزی عطاران در گلریزان عوامل “سالوادور…” برای کمک به زندانیان دیه+عکس

سینماژورنال: مراسم گلریزان فیلم «من سالوادور نیستم» جهت جمع‌آوری دیه زندانیان مالی برگزار شد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “ایسنا”  در این مراسم که شامگاه 21 اسفندماه، پیش از آغاز فیلم در تالار ایوان شمس برگزار شد، عوامل «من سالوادور نیستم» با حضور بر روی سن مبالغی را به این امر اختصاص دادند.

آرزوی رضا عطاران برای همه بیماران

رضا عطاران بازیگر اصلی فیلم که به دلیل بیماری پدرش در مشهد بود، در تماس تلفنی با پوزش از این‌که نتوانسته در این مراسم حاضر شود، گفت: از همین‌جا آرزوی سلامتی برای همه بیماران دارم و سال خوبی را آرزو می‌کنم و امیدوارم همیشه کارهای خیر ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم به بهانه فیلم و هرچیز دیگر، بانیان آن باشیم و به کسانی که نیازمند هستند کمک کنیم، چرا که ممکن است خودمان هم روزی نیازمند کمک شویم.

منصور سهراب‌پور یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم هم در سخنانی با ابراز رضایت از استقبال از «من سالوادور نیستم» اظهار کرد: برای این فیلم که کاملا در بخش خصوصی و بدون هیچ‌گونه کمک دولتی ساخته شد در نیم کره دیگر زحمات زیادی برای ساخت‌اش کشیده شد و خوشحالم امروز به بهانه کمک در اینجا حضور داریم.

سید امیر پروین‌حسینی دیگر تهیه‌کننده این فیلم هم با اشاره به سختی‌های زیادی که ساخت فیلم در خارج از کشور دارد، گفت: خصوصا این‌که اکثر لوکیشن‌ها خارجی باشد و این موضوع به هماهنگی‌های ویژه‌ای نیاز دارد و برای ما ایرانی‌ها این مشکلات چند برابر می شود.

گمک دولتی نداشتیم اما اذیت دولتی زیادی داشتیم

وی افزود: ما کمک دولتی نداشتیم اما اذیت دولتی زیادی داشتیم و درحال حاضر هم فیلم‌های دیگر که از مزایای دولتی بودن بهره‌مند هستند، در حال گرفتن سالن‌های ما هستند.

وی با تقدیر از شریف‌ عسگری، محرابی و بک‌زاده به عنوان سرمایه‌گذاران این فیلم خاطرنشان کرد: وقتی هزینه ساخت فیلمی 2.5 میلیارد می‌شود، نقش سرمایه‌گذاران بسیار پررنگ است.

گلریزان "سالوادور..." برای زندانیان
گلریزان “سالوادور…” برای زندانیان

تقدیر از بابک کایدان به خاطر بازنویسی فیلمنامه

منوچهر هادی کارگردان فیلم در سخنانی با تقدیر از نقش بابک کایدان در بازنویسی فیلمنامه خاطر نشان کرد: فیلمنامه اولیه توسط رضا مقصودی نوشته شد و بنا به درخواست ایشان نام دیگری در تیتراژ قید نشد.

کمک به زندانیان بدون درنظر گرفتن جنبه تبلیغاتی

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلم‌سازان با تقدیر از رسانه‌ها و مردم برای حمایت از «من سالوادور نیستم» و با اعلام خبر دو میلیاردی شدن فیلم، گفت: حالا که فیلم مورد استقبال قرار گرفته خوشحالیم که بدون هیچ جنبه تبلیغاتی، این مراسم کمک به زندانیان را برگزار می‌کنیم و هر کدام از سرمایه‌گذاران فیلم نیز پنج میلیون تومان به این امر اختصاص داده‌اند که رقمی بالای 30 میلیون می‌شود و خود رضا عطاران هم اعلام کرده هرچقدر برایش در نظر گرفته شود، کمک خواهد کرد.

کاظم بلوچی، اکرم محمدی، محسن افشانی، محسن خلیلی و امیرضا خادم از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

پیش از آغاز فیلم نیز جهانبخش نماینده ستاد دیه استان تهران گزارشی را از روند جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان اعلام کرد.

در این مراسم تهیه‌کنندگان فیلم با اهدای سبد گلی به منوچهر هادی و یکتا ناصر ازدواج آنها را تبریک گفتند.

گلریزان "سالوادور..." برای زندانیان
گلریزان “سالوادور…” برای زندانیان