1

«آدم کش» ساخته دیوید فینچر به نمایش خانگی آمد

سینماروزان/مهدی فلاح: فیلم سینمایی «آدم کش» The Killer به کارگردانی دیوید فینچر با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «آدم کش» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

پس از اینکه قاتلی حرفه‌ای و خطرناک ناخواسته مرتکب یک اشتباه می‌شود به دردسر بزرگی می‌افتد و باید از دست ماموران بین‌المللی فرار کند.
«آدم کش» یک اکشن جنایی و ماجراجویانه محصول ۲۰۲۳ آمریکاست که دیوید فینچر آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو کوین واکر و اقتباسی از کتاب کمیک فرانسوی «ماتز» الکسیس نولنت و تصویرگری لوک جاکامون کارگردانی کرده است.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در اکتبر امسال اکران محدودی داشت و در نوامبر پخش آن از نتفلیکس آغاز شد.

در این فیلم بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، کری اومالی، سالا بیکر، سوفی شارلوت و تیلدا سوینتون به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «آدم کش» که امتیاز ۶.۹ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان یک ساعت و ۵۸ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.