1

یک سکانس سینمایی: آقازادگانی که پراید سوار می‌شوند!

سینماژورنال: این روزها یکی از اقشار جامعه که درباره سبک و سلوک زندگی شان سخنها روایت می شود آقازادگان هستند یعنی چهره هایی که بواسطه خویشاوندی مستقیم با پدران متنفذ خویش است که شناخته می شوند.

به گزارش سینماژورنال در همه جای دنیا درباره آقازادگان و چگونگی زندگی آنها این حرف و حدیثها وجود دارد اما به نظر می رسد در جامعه ایران اغلب با نوعی گلایه به زندگی اینان نگریسته میشود شاید بخاطر اینکه اغلب گمان میشود آنها بدون مرارت و صرفا بخاطر وابستگی با پدران خویش از موقعیتهای ویژه ای برخوردار شده اند.

پیرامون آنچه در زندگی این طیف از جامعه می گذرد شایعات فراوانی وجود دارد اما در یک اتفاق منحصربفرد “تماشاگران امروز” کوشیده آماری نسبتا دقیق ارائه دهد از خودروهایی که برخی از آقازدگان ورزشی سوار می شوند. به گزارش سینماژورنال جالب است که با مرور نوع خودروها هم آقازاده بنز سوار می بینیم و هم آقازاده پرایدسوار.

محمدحسین فتح ا.. زاده فرزند علی فتح ا.. زاده مدیرعامل سابق استقلال: تویوتای سیلکای سفید

احسان کفاشیان فرزند علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال: بنز 350 سری ئی

علی افشارزاده فرزند بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال: او به دلیل موقعیت شغلی مرتب میان تهران و کیش در رفت و آمد است و در کیش هم خودروی خارجی سوار می شود.

علیرضا گودرزی فرزند محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان: پراید هاچ بک پوست پیازی!

امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی: ام.وی.ام مدل ایکس33

حسن رویانیان فرزند محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس: پراید!

مجتبی داورزنی فرزند محمد داورزنی رییس فدراسیون والیبال: بنز سفید/برخی مواقع هم با هوندا آکورد و کیا موهاوی دیده شده است.