1

یک سکانس سینمایی⇐علی مطهری: تمام بلایای اخیر، عذاب الهی است!/اگر رییسی، رییس‌جمهور شده بود به مذاکره با آمریکا رسیده بودیم!!

سینماروزان: سال۹۸ سالی پر از بلایای طبیعی و غیرطبیعی برای ایرانیان بود؛ از سیل تا آلودگی هوا و زلزله و گرانی بنزین و درنهایت کرونایی که به سال ۹۹ هم رسیده و کسی چه می‌داند در پساکرونا-اگر بتوان ازش در رفت-چه بلا یا مصیبتی در انتظار است؟

علی مطهری آقازاده شهید مرتضی مطهری که به‌خاطر عدم تایید صلاحیت نخواهد توانست حضور خود را در مجلس ادامه دهد در اظهاراتی دراماتیک اعتقاد دارد تمام این بلایا، عذاب الهی است؛ البته ایشان نگفته بی‌کفایتی مدیریتی در کنترل بلایا هم بخشی از عذاب الهی است یا نه؟؟

علی مطهری درباره سال پرحادثه۹۸ به سازندگی گفت: واقعا فکر می‌کنم همه اینها عذاب الهی است! سال ۹۸ با سیل شروع شد و بعد همین طور زلزله و حوادث آبان ماه، ترور سردار‌ و کشته‌شدگان کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی و بعد خود انتخابات که خوب برگزار نشد و حالا هم که ویروس کرونا دامنگیر شده یعنی اتفاقات ما را رها نمیکند و واقعا مشکلی در کارمان وجود دارد که گرفتار عذاب الهی شده‌ایم.

علی مطهری با اشاره به ریشه برخی مشکلات که دولت فعلی است بیان داشت: اگر سال ۹۶ ابراهیم رییسی، رییس جمهور شده بود این همه مشکل نداشتیم و مطمئن باشید شاید حتی به مذاکره با آمریکا رسیده بودیم و fatf هم بدینجا نمیرسید. یعنی خیلی از مشکلات را حل میکردند. اگر کار را بدهید دست خودشان چون دیگر خودشان مسئول تامین گوشت و نان و معیشت مردم هستند اول میروند سراغ احیای برجام و بعد روابط بانکی را درست میکنند و بعد هم میگویند مصلحت امروز اسلام در این است و به این ترتیب همه چیز درست میشود!!