1

کارگردان فیلم «یک خانواده محترم» که با فیلم «یلدا» در جشنواره امسال حضور دارد⇐هم من و هم تهیه‌کننده «یک خانواده محترم» از تمام اتهامات وارده تبرئه شدیم!!/ پس از ارائه کامل مدارک مبني بر قانوني‌بودن توليد فيلم «يک خانواده محترم»، ایل‌بیگی پروانه ساخت «یلدا» را صادر کرد

سینماروزان: مسعود بخشی کارگردان فیلم پرحاشیه «یک خانواده محترم» مدتها بعد از دوری از سینما امسال با فیلم «یلدا» در بخش فیلم اولیهای جشنواره فجر حضور دارد.

به گزارش سینماروزان همزمان با حضور بخشی در بخش فیلم اولیها، محمد آفریده تهیه کننده این فیلم نیز به عنوان داور همین بخش فیلم اولیها فعالیت میکند.

مسعود بخشی در خلال گفتگویی با «شرق» درباره روند دریافت پروانه ساخت «یلدا» علیرغم حملات افراطیون به «یک خانواده محترم» بیان داشت: در زمان معاونت نظارت حبیب ایل بیگی، پروانه ساخت «یلدا» را پس از ارائه کامل مدارک مبني بر قانوني‌بودن توليد فيلم «يک خانواده محترم» و نيز تبرئه‌شدن من و تهيه‌کننده از همه اتهامات مطرح‌شده در دادگاه فرهنگ و رسانه و به‌نام ايرج تقي‌پور گرفتیم.

بخشی ادامه داد: متأسفانه در زمان داده شده پروانه ساخت که مقارن معاونت نظارت حبیب ایل بیگی بود، قادر به يافتن سرمايه کافي ‌براي توليد نشديم و بعد در زمان ابراهیم داروغه‌زاده پروانه را به تهیه کنندگی علی مصفا تمدید کردیم.