1

چرا مراسم افطاری روحانی با هنرمندان این قدر خلوت بود؟ چه شد که حتی امثال معتمدآریا هم به افطاری نرفتند؟؟

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: با دعوت گسترده ای که از هنرمندان برای حضور در افطاری حسن روحانی شده بود انتظار میرفت که لااقل چند چهره مطرح هنری در افطاری روحانی حاضر شوند.

با این حال افطاری حسن روحانی بدون حضور هنرمندان مطرح و با حضور مدیرانی نظیر منوچهر شاهسواری و رامین حیدری فاروقی و مرتضی رزاق کریمی برگزار شد که  کارنامه مدیریتی شان از خانه سینما تا مرکز گسترش به شدت زیر سوال رفته است.

اینکه حتی یکی مثل فاطمه معتمدآریا که پیشتر با افتخار به افطاری روحانی میرفت و البته مزد دستش را هم با برگزاری تقدیر در جشنواره فجر گرفت نیز در افطاری امسال روحانی حاضر نشده چه معنایی دارد؟؟

آیا کنار حسن روحانی مشاورانی هست که در چرایی این عدم حضور چهره های مطرح هنری در افطاریش به ایشان تحلیل ارائه دهند؟؟؟

آیا کسی کنار روحانی هست که بهشان بگوید وقتی بدنه سینمای ایران در تمام شش سال دولت ایشان حتی یک سبدکالا بهشان تعلق نگرفته معلوم است که زینت المجالس افطاری ایشان نخواهند شد؟

آیا مشاوری کنار روحانی هست که بهش بگوید وقتی جامعه هنری حتی یک بیمه درمانی جامع ندارد اینکه بعد از شش سال همچنان کنار روحانی بایستد انتظار بیهوده ایست!؟؟

آیا یکی از ده ها مشاور روحانی به ایشان خواهند گفت وقتی بعد از دو ماه افشاگری درباره ورود عیدی میلیاردی ارشاد به خانه سینما هنوز بخش عمده بدنه سینما حتی عیدی حداقلی که حقشان بوده دریافت نکرده اند عدم حضور در افطاری ایشان کاملا منطقی است.

روحانی برای بدنه هنرمندان چه کرده که هنرمندان خود را مدیون وی بدانند؟؟؟ آیا یکی کنار روحانی هست که صادقانه کم کاریهای ایشان و مدیرانش نسبت به اهالی هنر را بهش گوشزد کنند و از ایشان بخواهند قید افطاری دادن را بزند و فقط یک مشکل از ده ها مشکل جامعه هنری را حل کند؟؟

روحانی همین امروز اقدام کند برای راه اندازی یک بیمه درمانی جامع برای هنرمندان که آنها را از خرج درمان بی نیاز کند و آن گاه ببیند چند نفر از غایبان افطاری امسال خودشان پیشقدم خواهند شد برای افطاری دادن به روحانی؟