1

پیش‌بینی مسعود ده‌نمکی از زلزله پایتخت و دیدار با ستاد فرماندهی مدیریت بحران تهران

سینماژورنال: چندی است که مسعود ده‌نمکی در پیش‌تولید فیلم سینمایی «رسوایی 2» به سر می‌برد و در تدارک این است که هر چه زودتر فیلم‌برداری این فیلم سینمایی را آغاز کند.

به گزارش سینماژورنال در طی این مدت خبرهایی از این پروژه سینمایی به گوش رسید مانند کناره‌گیری شیلا خداداد از حضور در این پروژه سینمایی به دلیل تداخل زمانی حضورش در یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی که به همین دلیل سحر قریشی جایگزین وی شد تا فرصت حضور در «رسوایی 2» را به دست بیاورد. همچنین طی این مدت درباره داستان فیلم به نکاتی اشاره شده است مانند اینکه قصه «رسوایی 2» قصه‌ای تخیلی است.

بر پایه این گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده فیلم سینمایی «رسوایی 2» با بازی اکبر عبدی در نقش یک روحانی به نام «حاج یوسف» در 15 مرداد ماه کلید خواهد خورد.

عبدی در «رسوایی 1» نیز در نقش «حاج یوسف» بازی کرد و قرار است در «رسوایی 2» همین نقش را ایفا کند با این تفاوت که 10 سال از آن زمان گذشته و حاج یوسف نیز پیرتر شده است.

زلزله در تهران

بنا به اطلاعات ارائه شده در “فارس” اما نکته جالب “رسوایی2” پیش بینی عجیب و غریبی است که در آن نسبت به زلزله تهران صورت می گیرد. حاج یوسف این بار در «رسوایی 2» پیش‌بینی یک زلزله را در پایتخت می‌کند و هشدار می دهد که قرار است در تهران زلزله‌ای عظیم بیاید. این پیش‌بینی و برخی از ماجراها باعث می‌شود تا کم‌کم از جانب اطرافیان طرد شود تا جایی که به ناچار به یکی از جزیره‌های خارک و قشم تبعید می‌شود.

چندی پیش مسعود‌ده‌نمکی در تاریخ 15 تیرماه از ستاد فرماندهی مدیریت بحران تهران بازدید کرد که قطعاً برای همکاری دو جانبه بوده است و زلزله نقطه مشترک فیلم سینمایی «رسوایی 2» با ستاد فرماندهی مدیریت بحران تهران بوده است. ستاد بحران همواره آماده اتفاقات پیش بینی نشده همچون زلزله است و این بار طبق پیش‌بینی ده نمکی در «رسوایی 2» قرار است در تهران زلزله بیاید.

گفتنی است «رسوایی 1» با بیش از 4 میلیارد تومان فروش یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌‌های سینمایی اکران شده در سال 1391 بوده است. حال این سوال پیش می‌آید مسعود ده‌نمکی بعد از تجربه خوبی که در سه‌گانه «اخراجی‌ها» داشته است آیا می‌تواند همین موفقیت را در «رسوایی» داشته باشد؟