1

پايان تصوير برداري مستند «آسياب به نوبت»

سینماروزان: تصويربرداري مستند داستاني “آسياب به نوبت” با همكاري ناجي هنر به پايان رسيد و در روزهاي آتي تدوين و به منظور كسب پروانه نمايش تقديم معاونت سينمايي محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواهد شد.

صالح صارمي نويسنده و مشاور كارگردان مي گويد:”هدف از نگارش و ساخت اين مستند، ترويج فرهنگ تكريم سالمند و حفظ ارزش هاي خانواده ي ايران اسلامي است كه متاسفانه فرهنگ غرب تمام توان خود را در راستاي تخريب فرهنگ مذكور به كار گرفته است.

اثر “آسياب به نوبت” به كارگرداني و تهيه كنندگي پيام مهرنوش، نويسندگي صالح صارمي، مديريت تصوير برداري شاهين طوفان، صدا برداري امير پرتو زاده، طراحي گريم ميلاد نظري، مديريت توليد الهه نعيمي مكرم، طراحي لباس شميسه ميرايي محمدي، عکاس شقایق ابوالقاسم و به تدوينگري و صدا گذاري مصطفي صفري ساخته و تقديم مي شود.

هدف از ساخت اين پروژه صادرات فرهنگ اصيل خانواده ايراني است و نمايش فعاليت فرهنگي عليه جهان غرب و سركوب فرهنگ مورد نظر آنان در ميهن اسلامي و كشور عزيزمان ايران است.

شايان ذكر است مجري اين طرح، پروژه ساخت و تهيه مستند مانور EPRشركت قشم اير را در کارنامه خود دارد كه بزرگترين مانور از این دست در کشور است.