1

نظرات یک مجری پیشکسوت تلویزیون درباره کیفیت پایین اجرا در رسانه ملی⇐دهان راديو و تلويزيون كج شده!!/چرا كج حرف مي‌زنند و مجرياني به كار مي‌گيرند كه استاندارد سخن نمي‌گويند!؟/مجریان زن تلویزیون عشوه‌هايي مي‌آيند كه مجريان اروپايي و امريكايي ندارند؟؟!!/ تلويزيون حتي در خبر “ايدئولوژي” تبليغ مي‌كند و تمام دردش اين است كه در چارچوب فروختن “ايدئولوژي” مبادا پايش را كج بگذارد!!

سینماروزان: ورود بی ضابطه بازیگران به حیطه اجرا از یک طرف و جذب برخی افراد کم توان- که حتی تسلط کافی بر زبان فارسی ندارند-به عنوان مجری در شبکه های مختلف صداوسیما با انتقاد اکبر عالمی مواجه شد.

اکبر عالمی مجری قدیمی تلویزیون که سالهاست در حیطه تدریس هم فعال است با انتقاد از کیفیت اجرا در رادیو و تلویزیون به “اعتماد” گفت: راديو الان نه تنها معيار نيست، بلكه باعث تنفر شده است. اكنون گويي دهان راديو و تلويزيون كج است چون كج حرف مي‌زنتد و مجرياني به كار مي‌گيرند كه استاندارد سخن نمي‌گويند.

اکبر عالمی ادامه داد: تلويزيون الان تمام دردش اين است كه در چارچوب فروختن ايدئولوژي مبادا پايش را كج بگذارد و تصور نمي‌كنم دغدغه ديگري داشته باشد، تلويزيون حتي در خبر ايدئولوژي تبليغ مي‌كند.

عالمی با اشاره به جایگاه فرهنگ ساز تلویزیون بیان داشت: تلويزيون خودش نمي‌داند كه در طرز لباس پوشيدن بچه‌هاي ما سليقه‌ساز است. فرزندان ما فرزندان حافظ و سعدي و مولوي هستند و سخن گفتن مجريان در چنين كشوري بايد اين نكته را لحاظ كند.

عالمی خاطرنشان ساخت: اينها چه كت و شلوارهايي است كه مجري‌هاي مرد مي‌پوشند يا زنان مجری چرا عشوه‌هايي مي‌آيند كه مجري‌ برنامه‌هاي اروپايي و امريكايي هم این عشوه ها را ندارند؟؟!!