1

نسخه سینمایی “پژمان” با دو کارگردان ساخته می‌شود

سینماژورنال: نسخه سینمایی سریال “پژمان” بناست با نام “پلیس بازی” ساخته شود و پیشتر از حضور بازیگرانی چون بیژن امکانیان، ابوالفضل پورعرب، ویشکا آسایش، حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی در آن صحبت شده بود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال نسخه سینمایی این سریال با تهیه کنندگی مشترک محسن چگینی و محمد امامی تهیه کننده سریال “شهرزاد” به تولید خواهد رسید و البته پیمان قاسم خانی سناریست کار که قصد ساخت آن را به عنوان فیلم اولش دارد از حضور یک کارگردان متخصص در اکشن سازی به عنوان همکار خود خبر داده است.

دهقان محمدی کارگردان دوم فیلم است

قاسم خانی درباره تازه ترین وضعیت “پلیس بازی” که قرار است از 10 آذر ماه کلید بخورد به”ایسنا” گفت: در این فیلم که نام قطعی آن هنوز مشخص نیست، صحنه‌های اکشنی خواهیم داشت که نمو‌نه‌ی آن در سینمای ایران کمتر دیده شده است و به همین دلیل دهقان محمدی به عنوان کارگردان دوم برای صحنه‌های اکشن در این پروژه همکاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: خط داستانی فیلم هم تغییر کرده و در این نسخه سینمایی پژمان جمشیدی‌ که این روزها به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند، محور داستان خواهد بود.

کیفیت کار را فدای رسیدن به جشنواره نمی‌کنم

قاسم‌خانی درباره‌ حضور بازیگران گفت: در این‌باره ترجیح می‌دهم، وقتی همه چیز به طور قطعی مشخص شد، اسامی بازیگران را اعلام کنم. چون با وجود اینکه با برخی از همکاران قراردادی بسته شده اما به دلیل مسائلی از جمله سفر باید هماهنگی‌های زمانی انجام شود.

او که فیلمنامه‌ اولین تجربه‌ کارگردانی خود را هم نوشته است، اضافه کرد: تلاش می‌کنم فیلم به جشنواره فجر برسد، اما کیفیت کار را فدای رسیدن به جشنواره نمی‌کنم.