1

فحاشی مجری شبکه ماهواره‌ای به احسان علیخانی!

سینماژورنال: مجری یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان رو به مجری برنامه «ماه عسل» به وی توهین کرد!

به گزارش سینماژورنال توهین این مجری واکنشهای بسیاری را در شبکه های مجازی در پی داشته و بسیاری از ایرانیان این توهین را نکوهش کرده اند.

علیخانی خود نیز در برنامه پریروز خود، بدون نام آوردن از مجری هتاک “من و تو” پاسخ درخوری به هتاکی وی داد.

حمایت از یک جوان مستضعف را تاب نیاورد و …

روزنامه “کیهان” نیز در گزارشی کوتاه به شرح این توهین پرداخته و نوشته است: سالومه سیدی‌نیا که در ایران مدتی در روزنامه «زن» متعلق به فائزه هاشمی… مشغول بود و در برنامه نمایشی به عنوان سیاه‌لشکر ظاهر شده بود، حمایت برنامه «ماه عسل» از یک نوجوان مستضعف را تاب نیاورد  و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه احسان علیخانی نسبت داد!

این روزنامه ادامه داد: وی که به‌تازگی متارکه کرده است عضو سازمان جوانان بدون مرز است؛ گروهکی که ماهیت کاملا صهیونیستی دارد! سیدی‌نیا در برنامه‌های خود ارزش‌های الهی را هدف توهین و تمسخر قرار می‌دهد و از هر بهانه‌ای برای سیاه جلوه دادن جامعه ایرانی بهره می‌گیرد!

بیداد فساد در “من و تو”

روزنامه “کیهان” در توصیف وضعیت این شبکه ماهواره ای نوشته است: بیداد فساد در شبکه “من و تو” تا جایی است که تاکنون چندین مجری زن از این تلویزیون فرار کرده‌اند. از جمله این مجریان باید به «مژگان انصاری»، «شیدا و شبنم رییسی»، «طناز خامه»  و «پریسا سحرخیز» اشاره کرد.

این روزنامه خاطرنشان کرده است: مدتی پیش نیز عوامل برنامه مبتذل «بفرمایید شام» شبکه یاد شده مانند تیام بصیر تهیه‌کننده برنامه، به صورت گروهی به یکی از زنان ایرانی شرکت‌کننده که مقیم کاناداست، تجاوز کردند!