1

علیرغم شکستهای سنگین «کریستال» و «شاخ کرگدن»⇐محسن محسنی‌نسب فیلم زندگی علیرضا کریمی را می‌سازد؟؟ کشتی‌گیری که به روسیه باخت تا با اسرائیل روبرو نشود!!

سینماروزان: محسن محسنی‌نسب کارگردانی که دو دهه بعد از ساخت فیلمهای اکشن-ورزشی «یاسهای وحشی» و «شیرهای جوان» همچنان به واسطه همین فیلمهاست که شناخته میشود در سالهای اخیر نامش به عنوان کارگردان در پروژه های مختلفی آمده که اغلب آنها در گیشه شکست خورده اند.

محسنی‌نسب شش سال قبل فیلمی به نام «کریستال» را روی پرده فرستاد که این فیلم بعد از 5هفته نمایش، فروشش به 200میلیون هم نرسید. محسنی‌نسب سال قبل هم فیلمی به نام «شاخ کرگدن» را در اکران داشت که علیرغم حجم بالایی از تیزرهای تلویزیونی بعد از بیش از یک ماه اکران فروشش به 50میلیون هم نرسید!!

این شکستهای تجاری اما به بیکاری یا حتی کم کاری محسنی نسب منجر نخواهد شد چون آن طور که خودش اعلام کرده باز هم بناست فیلم بسازد و این بار فیلمی درباره کشتی گیری که بعد از عدم رویارویی با حریف اسرائیلی با مشکلات عدیده ای روبرو میشود.

محسنی نسب با اعلام خبر ساخت فیلم «ملاقات» به «فارس» گفت: به تازگی فیلمنامه‌ای تحت عنوان «ملاقات» به پایان رسانده و درخواست پروانه ساخت داده‌‌ام. فیلم سینمایی«ملاقات» روایتی از یک ورزشکار ایرانی است که برای مسابقات به کشوری دیگر می‌رود اما در مسابقات مشخص می‌شود باید با ورزشکار رژیم صهیونیستی روبه رو می‌شود و از مسابقه سرباز می‌زند و به کشور باز می‌گردد و درگیر مسائلی می‌شود. تمامی لوکیشن‌هایی این فیلم سینمایی در کشور ترکیه خواهد بود و احتمالاً در تابستان امسال کار را کلید می‌زنیم. یکی از بازیگران ما خانم دایانا مالنکو از کشور اکراین است و شخصیت اصلی فیلم سینمایی «ملاقات» هم یک بازیگر ایرانی خواهد بود که هنوز درباره آن به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

آنچه محسنی‌نسب درباره داستان «ملاقات» گفته بیش از همه ذهن را به سمت علیرضا کریمی کشتی گیر 86کیلوگرم ایرانی میبرد که سال قبل و در مسابقات جام جهانی امیدهای جهان در لهستان از ترس عدم رویارویی با رقیب اسرائیلی به کشتی گیری روس باخت؛ آن هم بعد از فریادهای مربیش کنار تشک که «علیرضا باید ببازی»!! این اتفاق با محرومیت شش ماهه این کشتی گیر و محرومیت دوساله مربیش مواجه شد!

سوژه ای که محسنی نسب رویش دست گذاشته سوژه دراماتیکی است اما آیا محسنی‌نسب بعد از شکستهای این چند سال خواهد توانست یک فیلم ورزشی درجه یک بسازد که در اکران، سالنهایش خالی نماند؟