1

علیرضا امینی مستندساز شد!+عکس

سینماژورنال: علیرضا امینی کارگردانی که این روزها “دلتا ایکس” را در گروه سینمایی تازه تأسیس هنروتجربه روی پرده دارد درگیر ساخت یک مستند شده است.

به گزارش سینماژورنال امینی مستندی با عنوان “باران می‌بارد…” را در دست تولید دارد؛ مستندی که با درون‌مایه‌ای انسانی معجزه عشق را به تصویر می‌کشد.

فیلم مستند داستانی «باران می‌بارد…» کاری مشترک از علیرضا امینی و علی مردانی است که موضوع آن براساس یک اتفاق واقعی مسائل و درون‌مایه انسانی و مهر مادری را نوشته شده و به معجزه عشق می‌پردازد.

فیلمبرداری در مازندران

لوکیشن‌های این فیلم در محدوده و روستاهای اطراف مازندران، محمودآباد و بخشی از آن حوالی دریا و جنگل می‌گذرد. تاکنون بیش از نود درصد فیلمبرداری آن به پایان رسیده و تدوین آن به صورت هم‌زمان انجام می‌شود.

تنها یک جلسه از فیلمبرداری آن در بیمارستان نیکان باقی مانده و بخشی از مونتاژ آن نیز بعد از اتمام فیلمبرداری انجام خواهد شد.

علیرضا امینی علاوه برای کارگردانی تهیه این مستند را نیز بر عهده دارد که قرار است برای بخش مستند سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

عوامل فیلم مستند سینمایی «باران می‌بارد…» عبارتند از:  سرمایه‌گذاران: بیمارستان نیکان، دکتر سیروس تابش، مجری طرح و مدیر تولید: علی مردانی (مؤسسه فرهنگی هنری هلیا هنرشهر)، تصویربرداران: رسول خدابنده‌لو، حبیب نریمانی، صدابردار: مهران بهروزی‌نیا، فیلمبردار پشت صحنه: حبیب نریمانی، عکاس: ساقی محمدرضایی، تدوینگران: سینا دوراندیشان، علیرضا امینی، مدیرتدارکات: سعید سالمی، دستیار تصویربردار: سعیدپورچراغ، دستیار کارگردانان: محمد اکبری، سعید سالمی، هماهنگی: مهدی سلحشور، مشاور مالی تولید: علی تفرشی، مشاوره رسانه‌ای و روابط عمومی: اشکان منصوری. با زندگی صدیقه بهمنی و افسانه اسدی و همیاری علی و فاطمه اسدی

...باران می بارد
باران می بارد…