1

شهره سلطانی برای پردیس سمرقند چه خوابی دیده؟

سینماژورنال/مهدی فلاح‌صابر: اغلب بازیگران و دست اندرکاران سینما و تلویزیون می کوشند در کنار پیگیری فعالیتهای حرفه ای مجالی را هم برای انجام برنامه های جنبی فراهم کنند.

به گزارش سینماژورنال این برنامه های جنبی دامنه گسترده ای را هم دربرمی گیرد؛ از آموزش گرفته تا پرداختن به هنرهایی جز هنر تصویر و البته شرکت در برنامه های خیریه.

اجرای برنامه های فرهنگی-هنری

شهره سلطانی بازیگر تلویزیون نیز اخیرا درگیر یکی از این برنامه های جنبی شده است. این برنامه عبارتست از طراحی و اجرای پروژه های آموزشی-سرگرم کننده هنری در پردیس سینمایی سمرقند در غرب تهران.

سلطانی در گفتگو با سینماژورنال در خصوص اجرای این پروژه بیان داشت: مدتی پیش از سوی مدیریت پردیس سمرقند از بنده دعوت بعمل آمد و پیشنهاد شد تا مدیریت هنری این پردیس را برعهده بگیرم و طرحهایی را برای اجرا در پردیس ارائه کنم. در این مسیر و در مدت دوماه طرح ها و ایده های مناسب فرهنگی- هنری خود را جمع بندی کرده و به این مدیریت ارجاع دادم.

وی ادامه داد: پس از موافقت مدیریت پردیس، اقدام به عقد قرارداد نمودیم و در حال حاضر مشغول آماده سازی مجموعه برای افتتاح و شروع به کار هستیم.

برنامه هایی برای سنین مختلف و برنامه هایی ویژه برای دانش آموزان

سلطانی در خصوص طرح های در دست اقدام افزود : برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را برای انواع ذائقه و رده های مختلف سنی تدارک دیده ایم که بزودی مشروح این برنامه ها اعلام خواهد شد.

بازیگر مجموعه هایی چون “روزی روزگاری” ، “شلیک نهایی” و “ترش و شیرین” هدف از این برنامه ها را ایجاد محیطی گرم و دلپذیر برای خانواده ها و هنردوستان اعلام کرد و گفت: در کنار برنامه هایی با دو جنبه آموزشی و سرگرم کننده برای طیفهای سنی مختلف، برنامه های ویژه ای را هم برای دانش آموزان عزیز در نظر گرفته ایم تا این قشر جامعه نیز استفاده لازم را از برنامه های این مرکز ببرند.

شهره سلطانی در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: به زودی و با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه مراسم افتتاحیه را برگزار و اهم برنامه ها را اعلام خواهیم کرد.