1

سکونت مهناز افشار در خیابان چهل و یکم!+عکس

سینماژورنال: مهناز افشار که بخش عمده ای از نیمه ابتدایی سال را بخاطر حواشی تولد فرزندش در آلمان پشت سر گذاشت این روزها درگیر بازی در تازه ترین فیلمش شده است.

به گزارش سینماژورنال این فیلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” نام دارد که دستیار اصغر فرهادی در “درباره الی” یعنی حمیدرضا قربانی آن را می سازد.

فيلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” با نام قبلی “خانه یحیی” به کارگردانی حمیدرضا قربانی، به تازگی در تهران کلید خورده است.

این فیلم اولین تجربه سینمایی حمیدرضا قربانی است که پيش از اين فيلم تلويزيوني “سه ماهي” را كارگرداني كرده است.

فيلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” هفته گذشته با بازی سهیلا رضوی در لوکیشن اصلی این فیلم آغاز شد و طی چند روز گذشته مهناز افشار و سارا بهرامی نیز جلوی دوربین رفته اند.

در این فیلم، مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی و علیرضا کمالی به ایفای نقش می پردازند. همچنین مانی رحمانی و مانیا علیجانی هم به عنوان بازیگران کودک در این فیلم حضور دارند.

تا الان هم که فیلم نساخته دیر شده است
سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم درباره همکاری با حمید قربانی به “سینما” می گوید: از فیلم “درباره الی” به این طرف با حمید قربانی با عناوین مختلفی کار کرده ام. چند فیلم و سریال برای من مونتاژ کرده و البته یک تله فیلم با عنوان “سه ماهی” در دفتر من ساخته و البته همیشه به عنوان مشاور به من کمک کرده است.

وی ادامه می دهد: طی این مدت متوجه شدم قابلیت های زیادی برای کارگردانی دارد. به نظرم تا الان هم که فیلم نساخته دیر شده است.

من هر قصه ای را تهیه نمی کنم

این تهیه کننده درباره انتخاب این فیلمنامه می گوید: فیلمنامه در فضای کارهای قبلی ام است. کسانی که من را می شناسند می دانند من هر قصه ای را تهیه نمی کنم. “خانه ای در خیابان چهل و یکم” فیلمی است که حرف انسانی می زند و با قابلیت هایی که از کارگردان سراغ دارم و ترکیب فعلی بازیگران به نظرم نتیجه کار رضایت بخش خواهد.

فيلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و به تهيه كنندگي سيد محمود رضوى است.

ساکن در خیابان 41
مهناز افشار در نمایی از “خانه ای در خیابان چهل و یکم”