1

زمین، کج بود؟؟⇐توجیه مازیار میری در شکست سریال نوروزی «هیأت مدیره»: زمان پخش خوبی نداشت!!

سینماروزان: سریال نوروزی «هیأت مدیره» به سبب ریتم کشدار و عقب‌افتادگی داستانی نتوانست جلب توجه کند و برای همین هرچند در ابتدا بنا بود 100قسمتی شود اما فعلا نیمه‌کاره مانده. پیش‌بینی درباره سرنوشت این سریال با توجه به کارنامه سینمایی سالهای اخیر کارگردانش چندان دشوار نبود و هرچند در همان آغاز محول کردن کارگردانی «هیأت مدیره» به مازیار میری در این باره هشدار داده شد اما کسی هشدارها را جدی نگرفت تا شکست در پخش رخ دهد.

آرزو به دل مخاطبان مانده که وقتی کیفیت پایین محصولی باعث انتقادات نسبت به آن میشود عوامل اصلی سریال به صراحت کیفیت کاری خود را نقد کرده و از ضعفهای محصول خود بگویند.

مازیار میری کارگردانی «هیأت مدیره» نیز به جای قبول ضعفهای مشهود کار، زمان پخش سریال را عامل عدم اقبال دانسته بدون آن که حواسش باشد چه در سینما و چه در تلویزیون، نوروز یکی از بهترین مواعید برای پخش محصولات است.

مازیار میری که آخر هم مشخص نشد با کدام عقبه آکادمیک مدیر بخش «دارالفنون» محفل 8میلیاردی جهانی فجر شده در توجیه عدم اقبال مخاطبان به «هیأت مدیره» به خبرگزاری «مهر» گفت: این سریال در ایام نوروز زمان پخش خوبی نداشت و از روزهای ۱۵ و حتی ۲۰ فروردین به بعد مردم خیلی بیشتر آن را دیدند و من بازخوردها را دریافت کردم.

این کارگردان ادامه داد: سریال های «پایتخت» و «دیوار به دیوار» پیش از این پخش شده بودند و مردم آنها را می شناختند و از طرف دیگر شبکه پنج محدودتر دیده می شود. با این حال با توجه به اینکه بازیگران ما در نظرسنجی سریال های نوروزی از طرف مردم دیده شدند و رتبه آوردند یعنی سریال مخاطب هم داشته است. به دلیل همین بازخوردها بود که مدیران تلویزیون می‌خواهند سریال در ۱۰۰ قسمت ساخته شود و من امیدوارم هرکسی می خواهد ادامه آن را بسازد به خوبی آن را به پایان برساند.

جالب است که مازیار میری از علاقه مدیران تلویزیون برای تولید ادامه سریال و بی‌میلی خود به این کار گفته و بیان داشت:  من فعلا خیلی خسته هستم و به هزاران دلیل علاقمند نیستم که ادامه کار را بسازم. البته همچنان جلسات و مذاکراتی داریم ولی من خسته تر و دلخورتر از این هستم که بخواهم ادامه سریال را بسازم.