1

رییس اداره نظارت آب پاکی را روی دست کیانوش عیاری ریخت

سینماژورنال: “عصبانی نیستم، “خانه پدری”، “خانه دختر”، “آشغالهای دوست داشتنی” و “رستاخیز” از جمله فیلمهای توقیفی در دولت یازدهم هستند.

به گزارش سینماژورنال هرازگاه صحبتهایی درباره حل مشکل و روی پرده رفتن این فیلمها شنیده می‌شود و در نهایت نیز هیچ اتفاق تازه ای رخ نمی‌دهد.

به تازگی نیز حبیب ایل بیگی رییس اداره نظارت با حضور در برنامه “شهرفرنگ” شبکه خبر درباره دو عنوان از این آثار حرف زده است.

امیدوار به حل مشکل “رستاخیز”
آن طور که “ایلنا” گزارش داده حبیب ایل بیگی درباره آخرین وضعیت فیلم “رستاخیز” گفت: این فیلم با بودجه غیر دولتی ساخته شده است و بخشی از هزینه آن از سوی شیعیان و مسلمانان جهان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در آخرین صحبت‌هایی که با احمدرضا درویش کارگردان فیلم داشتیم، ایشان همچنان معتقد بود که امکان حذف شخصیت حضرت عباس (ع) از فیلم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امیدواریم مسائل حقوقی این فیلم حل شود و دولت نیز کمک کند تا بخشی از هزینه‌های این فیلم تأمین شود و با رضایت دو طرف فیلم در سال ۹۵ اکران شود زیرا فیلم “رستاخیز” ابراز ارادت سینمای ایران به واقعه عاشورا و امام حسین (ع) است.

آب پاکی روی دست عیاری⇐نمایش “خانه پدری” منتفی است

ایل بیگی درباره آخرین وضعیت فیلم “خانه پدری” گفت: تغییری در وضعیت این فیلم به وجود نیامده است و نمایش آن همچنان منتفی است.

اینکه ایل بیگی با چنین صراحتی درباره “خانه پدری” صحبت کرده و به راحتی از منتفی بودن نمایش آن گفت هم جالب به نظر می رسید!