1

روایت متحیرکننده کارگردان “دختر شیطان” از رفتار زننده صاحبان یک فیلم حاکمیتی⇐ربات استخدام کرده اند تا پنبه رقبا را بزنند!/بیلبوردهای فله ای این جماعت کل شهر را گرفته ولی از ترس شکست، باز کلی هزینه کرده اند برای کامنت گذاری علیه فیلمهای مستقل!/پلیس فتا پیگیر ماجراست!/معاونت نظارت و روسای شورای صنفی نمایش نیز باید هرچه زودتر به ماجرا ورود کنند!

سینماروزان: تبلیغات وسیع محیطی که در اختیار صاحبان یک فیلم حاکمیتی -که پخش کننده ای ارگانی هم پشتش است- قرار گرفته یادآور تبلیغات برخی آثار متصل به متهمان اقتصادی است و همین است که سوالاتی جدی را شکل داده!

قربان محمدپور کارگردانی که موزیکال “دختر شیطان” را در اکران عیدفطر روی پرده دارد با اشاره به تبلیغات محیطی این فیلم حاکمیتی روایتی ارائه داده از یک رفتار زشت دیگر از صاحبان همین فیلم.

قربان محمدپور اظهار داشت: به تازگی افرادی کثیف رباتی وارد فضای مجازی کردند و زیر تبلیغات فیلم “دختر شیطان” هزاران کامنت منفی می گذراند!! فیلمی که هنوز دیده نشده را طوری کامنت می گذراند که باعث تعجب است. آنها تلاش دارند با کامنت منفی گذاشتن باعث شوند دیگران با خواندن کامنت ها به سمت فیلمهای دیگری کشیده شوند!

کارگردان “دختر شیطان” ادامه داد: حمله هزاران کامنت به صفحه اینستاگرام خودم باعث شده تمام روز مشغول بلاک کردن هزاران صفحه شوم! با پرس و جو بهم گفتند ربات است و صاحبان یکی از فیلمهای رقیب طراحی کرده برای زدن پنبه فیلم ما و از میان بردن رقبا…

قربان محمدپور افزود: آنها که پول و قدرت دارند تمام سطح شهر را با بودجه ده ها میلیاردی پر کرده اند از بیلبوردهای فله ای و سایر اقلام تبلیغاتی و تلاش دارند فضای مجازی را نیز از فیلم “دختر شیطان” و رقبا بگیرند ولی پلیس فتا ماجرا را پیگیری خواهد کرد.

محمدپور با مخاطب قرار دادن مدیران سینمایی تأکید کرد: من طی نامه ای به آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده معاونت ارزشیابی ، محسن امیر یوسفی رئیس شورای صنفی و آقای سید ضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان خواستم هرچه زودتر و با جدیت به ماجرا ورود کنند.