1

دوستداران سرافراز به صف می‌شوند

سینماژورنال: در حالی که در روزهای اخیر شایعات فراوانی پیرامون استعفا یا جایگزینی محمد سرافراز با چهره ای تازه منتشر می‌شود، شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارد که فردا سه شنبه 21 اردیبهشت تجمعی در حمایت از این مدیر برگزار شود.

به گزارش سینماژورنال گویا در این تجمع تعدادی از پرسنل رسانه ملی و البته برخی از چهره های هنری تلویزیون حضور خواهند داشت.

این گردهمایی بعد از نماز ظهر و عصر فردا مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد و هدف اصلی آن تأکید بر ثبات مدیریت به عنوان راهکاری برای حل مشکلات گریبانگیر رسانه ملی است.

سرافراز در مدت حضورش در رسانه ملی به دلایل مختلف که یکی از اصلی ترین آنها تعدیل نیروهای ناکارآمد و چابک سازی سیستم است با انتقاد چهره هایی مواجه شده است که در همه این سالها به صورت پاره وقت و با عناوینی نظیر کارشناس و مشاور در رسانه ملی مشغول به کار بودند و به این واسطه دستمزدهای خوبی هم می گرفتند اما در مجموعه جدید جایی نداشتند.

کمبود بودجه رسانه ملی در کنار انتقادات این گروه تعدیل شده سبب ساز آن شده است سرافراز که با هدف چابک سازی به رسانه ملی آمده بود فشارهای فراوانی را تحمل کند….