1

درود توأمان رییس صنف تهیه کنندگان به منیژه حکمت و پزشکان غیور ایران

سینماژورنال: بیماری منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران و بستری شدنش در بیمارستان موجب آن گردیده که سیدضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران دلنوشته ای را خطاب به وی بنگارد.

به گزارش سینماژورنال برخلاف برخی از سینماگران که این روزها تا می توانند به نقد غیرمنطقی جامعه پزشکی می پردازند بدون اینکه نقدی هم داشته باشند بر کم کاری مدیران سینمایی و نیروهای متبوع صنفی آنها در تسهیل شرایط درمانی سینماگران، سیدضیاء هاشمی سعی کرده با بیانی متعادل و منطقی هم برای پزشکانی که قسم سقراط را ازیاد برده اند “غیرت” آرزو کند و هم درود بفرستد به منیژه حکمت و  پزشکان غیور ایرانی.

متن دلنوشته سیدضیاء هاشمی را بخوانید:

اللهم اشفی کل مریض!
منيژه حكمت زنی ست كه مردانه واستوار تمامی عرصه های توليد فيلم در سينمای ايران را تجربه نموده وباحضور عملى و تجربی دركسوت بيش از دوازده صنف سينما سابقه ی بس درخشان را در كارنامه هنري خود به ثبت رسانيده است .
حضور تحسين برانگيزش را هماره خواسته و ميخواهم امروز برای او طلب بهبودی وسلامت كامل را آرزو كردم ،چراكه كودكان ما “شهر موشها”ی ٣ و٤ و زنان ما “زندان زنان” بعدی و مردان ما “ورود آقايان ممنوع، ديگری را به انتظار نشسته اند و برای آن دسته از پزشكان كه انسانيت بقراط و قسمش را از ياد برده اند غيرت ، مروت و تعهد را آرزو دارم.
بترسيد ازخدا و”چيزهايی هست كه نميدانی” آنچه انسان را غرق می کند، در آب افتادن نیست بلکه زیر آب ماندن است.
درود بر پزشكان باغيرت و درود بر منيژه حكمت؛ آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود سهم تان از زندگی، یک عمر خوشحالی شود … “آمین یا رئوف و یا رحیم “.