1

داوودنژاد در انگلیس درگیر «مصائب شیرین۲»/«فراری» با «نقی معمولی»(!) در قعر جدول فروش نوروزی!

سینماروزان: تازه ترین فیلم علیرضا داوودنژاد که قسمت دوم درام تین ایجری «مصائب شیرین» است در انگلستان در حال فیلمبرداری است و به تازگی نیکی کریمی هم در این فیلم جلوی دوربین رفته است.

به گزارش سینماروزان در همین حین فیلم آخر داوودنژاد با عنوان «فراری» هم بعد از دو سال در نوروز روی پرده رفته و در روندی غیرقابل انتظار قعرنشین اکران نوروزی است.

«فراری» که از حضور محسن تنابنده بازیگر «نقی معمولی» و ترلان پروانه سود می‌برد بعد از دو هفته اکران به زحمت از فروش 100میلیون گذشته است که شکستی سنگین نه فقط در کارنامه داوودنژاد و تنابنده که در باکس نوروزی همه این سالهاست.

این شکست در سرگروه ماندانا که اغلب کم طرفدارترین سرگروه سینمایی بوده و به زودی هم جای خود را به قدس خواهد داد رخ داده است تا مشخص شود این فقط اکران در بهترین زمان سال نیست که عاملی میشود برای اقبال مخاطبان.

اقبال مخاطبان به یک محصول به پارامترهای فراوانی بستگی دارد که یکی از آنها زمان اکران است و مهمتر از آن کیفیت محصول و ایجاد شرایطی هوشمندانه برای معرفی محصول!

سوژه «فراری» از آن سوژه‌هایی بود که دو سال قبل و درشرایطی که عطش دیده شدن در فضای مجازی به واسطه سبک زندگی لاکچری به اوج خود رسیده بود، به‌روز به نظر می‌رسید اما با اتفاقاتی که در چند ماه گذشته رخ داد و به خصوص ناآرامیهای جامعه که بسیاری ریشه آن را اختلاف طبقاتی دانستند دیگر چنین سوژه‌هایی نمی‌تواند برای مخاطب جذابیت داشته باشد؛ بماند که فاز اطلاع‌رسانی پیرامون «فراری» آن قدر ضعیف بود که انگاری نه کارگردان و نه عوامل چندان علاقه ای به دیده شدن فیلم ندارند.

بعد از شکست اقتصادی «کلاس هنرپیشگی» و «مرهم» در گیشه حالا با «فراری» سه گانه شکستهای داوودنژاد تکمیل شده است. باید دید این شکستها آینده فیلمسازی داوودنژاد را که زمانی به واسطه رییس معزول سینما تا معاون آموزشی مدرسه سینما پیش رفته بود(!!) را تحت الشعاع قرار خواهد داد یا نه؟