1

“خانه دختر” از هفته آینده روی پرده می‌رود؟+توضیحات سخنگوی شورای نمایش در این باره

سینماژورنال: اولین نمایش “خانه دختر” در جشنواره سال قبل مجالی شد برای تاختن افراطیون به آن و در نهایت همین تاختن ها بود که باعث شد اکران بهاری فیلم معلق شود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال از آن زمان تاکنون محمد شایسته تهیه کننده و شهرام شاه حسینی کارگردان اثر تلاشهای زیادی را کردند برای اصلاحات تازه فیلم و پیدا کردن مجالی برای اکران آن.(اینجا را بخوانید)

اخیرا نسخه تازه ای از فیلم به اداره نظارت ارائه شد و مجوز اکران هم گرفت اما در یافتن زمان اکران، هم مدیران سینمایی و هم تهیه کننده دست به عصا پیش رفتند.

مساله این بود که ممکن بود این بار هم در آستانه اکران فیلم حاشیه ها زیاد شده و باز هم اکران فیلم به تعویق بیفتد و برای همین بنا شد فیلم در آستانه جشنواره اکران شود.

اکران از دوم دی ماه در گروه اریکه

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که قرارداد اکران “خانه دختر” در گروه اریکه به ثبت رسیده و این فیلم بناست بعد از “این سیب هم برای تو” روی پرده برود.

با توجه به فروش نه چندان مناسب “این سیب هم برای تو”ی سیروس الوند این فیلم نهایتا تا هفته آینده مهمان گروه اریکه خواهد بود و بعد از آن “خانه دختر” روی پرده می رود.

به عبارت بهتر از دوم دی ماه و یک شب پس از یلدا درام ملتهب “خانه دختر” که بازیگرانی چون حامد بهداد، باران کوثری، رعنا آزادی ور و پگاه آهنگرانی در آن ایفای نقش کرده اند روی پرده خواهد رفت.

سخنگوی شورا: هفته آینده قطعی می شود

این در حالی است که غلامرضا فرجی سخنگوی شورای نمایش در گفتگو با سینماژورنال درباره اکران “خانه دختر” در گروه اریکه فقط به این مساله اشاره می کند که شورا در این باره تصمیم گیری نکرده است! وی می گوید: این هفته درباره گروه اریکه تصمیم خاصی نگرفتیم و باید تا هفته بعد صبر کرد.

آیا فیلم بی دغدغه اکران خواهد شد؟

حال باید منتظر ماند و دید آیا اکران “خانه دختر” محقق خواهد شد و در کوران داغ بودن تنور اخبار جشنواره دیگر منتقدان تندرو کاری به کار این فیلم نخواهند داشت؟

اگر این اتفاق بیفتد میتوان امیدوار بود برای اکران دیگر فیلمهای توقیفی مانند “عصبانی نیستم” رضا درمیشیان هم از همین الگو استفاده کرد…