1

حمایت تمام و کمال یک تهیه کننده تلویزیون از بازیگر زن مطلوب اصولگرایان⇐با افتخار از الهام چرخنده دعوت میکنم در فصل دوم “آوای باران” بازی کند!!/فصل دوم با گدایی کاراکتر چرخنده آغاز میشود!!+توضیحات چرخنده درباره این ماجرا و حضورش به عنوان سردسته منافقین در فیلم یک کارگردان تلویزیون

سینماروزان: پنج سال بعد از روی آنتن رفتن فصل اول سریال “آوای باران” و درحالی که مقدمات تولید فصل دوم سریال فراهم شده برخی رسانه ها از تمرکز فصل دوم بر کاراکتر “زیور” با بازی الهام چرخنده خبر داده اند; بازیگری که در سالهای اخیر با تغییر رویه و پوشش سابقش به بازیگری مطلوب اصولگرایان بدل شده.

به گزارش سینماروزان محمد هاشمی‌اصل تهیه‌کننده سریال «آوای باران۲» درباره حضور چرخنده در سریالش به “تسنیم” گفت: می‌دانید که الهام چرخنده به خاطر پایبندی به ارزش‌های اسلامی خصوصاً حجاب، مورد هجمه قرار گرفته آسیب‌دیده و من به حمایت از این پایبندی به ارزش‌ها، هر کاری بتوانم انجام می‌دهم. چه «آوای باران ۲» ساخته شود و چه هر فیلم دیگری که بنده در مقام تهیه‌کننده باشم و همچنین به خاطر ایفای نقش هنرمندانه وی در سینما و تلویزیون، با افتخار از الهام چرخنده دعوت به همکاری می‌کنم.

هاشمی اصل درباره محتوای فصل دوم «آوای باران» گفت: علیرضا کاظمی‌پور به عنوان نویسنده، سیناپس ۸۰ قسمت سریال را آماده کرده و ما فیلمنامه را به مرکز امور نمایشی سیما ارائه دادیم، آن‌ها هم به شبکه یک سیما سپردند. طبیعی است که برخی از بازیگران فصل قبل در این فصل هم حضور خواهند داشت و شروع فصل با ادامه داستان قسمت پایانی که زیور{الهام چرخنده} به گدایی می‌افتد، ادامه پیدا می‌کند.

الهام چرخنده خودش نیز در این باره گفت: خبر‌هایی درباره فصل دوم «آوای باران» را در فضای مجازی و رسانه‌ها دیدم، اما درباره شرح واقعه و حضور بازیگران باید تهیه‌کننده اظهارنظر کند.

وی با اشاره به حضور در فیلم «شاخه‌های شکسته بلوط» با کاراکتر رئیس منافقین، خاطرنشان کرد: به تازگی فیلم سینمایی «شاخه‌های شکسته بلوط» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند. این کار در طول یک ماه تصویربرداری در تنگه مرصاد و اسلام‌آباد غرب به اتمام رسید.

چرخنده با تأکید بر اینکه «شاخه‌های شکسته بلوط» نشان‌دهنده گوشه‌ای از مظلومیت مردم کرمانشاه در عملیات مرصاد است، عنوان کرد: استان کرمانشاه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که امید است بتوانیم گوشه‌هایی از رشادت این عزیزان را به تصویر بکشیم.