تبلیغات

حصول تفاهم میان تهیه‌کننده و کارگردان⇐«قاتل اهلی» در اکران دوم نوروز روی پرده می‌رود

سینماروزان: یک روز بعد از انعکاس بخشهایی از گفته های مسعود کیمیایی با روزنامه «بانی فیلم» که در آن از نارضایتی نسبت به نسخه جشنواره «قاتل اهلی» خبر داده بود و تأکید وی بر اینکه بخش انتهایی فیلم باید اصلاح شود(اینجا را بخوانید) منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در اینستاگرام خبر از نمایش عمومی این اثر سینمایی در نوبت دوم اکران نوروزی داد.

به گزارش سینماروزان و به نقل از «برنا» مشکلات پیش آمده بر سر اکران «قاتل اهلی» حل شده و گویا با توافقات شکل گرفته میان تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم در اکران دوم نوروزی روی پرده خواهد رفت.

«قاتل اهلی» مدتی پیش از حضور در جشنواره سی و پنچم فیلم فجر بخاطر درگیری های پیش آمده میان مسعود کیمیایی و منصور لشکری قوچانی به خاطر کم و زیاد کردن نقش پولاد کیمیایی در این فیلم دچار حاشیه شد و این حاشیه سازی ها در نهایت منجر به اکران نسخه کارگردان در جشنواره فیلم فجر شد؛ نسخه ای که تهیه کننده از آن رضایت نداشت.

حالا یک ماه و اندی پر از حاشیه تهیه کننده و کارگردان بر سر یک نسخه تازه توافق کرده اند که رضایت هر دوی آنها را فراهم کند و همین نسخه تازه است که بناست در اکران دوم نوروز و احتمال توسط فیلمیران اکران شود.

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با حضور پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پولاد کیمیایی و به تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی ساخته شده است و داستان یک یقه سفید را روایت میکند که اسیر مسیری پرپیچ و خم می شود.

image_print

مطالب مرتبط

نوشته‌ی بعدی

دیدگاه‌ها 2

  1. کابوکی می‌گوید:

    فکر کنم از این بابت خیلی ناراحت هستید.بیزینستان تعطیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

آخرین مطالب

تبلیغات

ویژه ها

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.