1

حبیب اسماعیلی مدیر موسسه پخش«رسانه فیلمسازان» متذکر شد⇐«پارادایس» با رعایت تمامی موازین حقوقی تولید شده/با گفتگو شرایط اکران این کمدی فراهم شد/اکران نکردن فیلمهای مجاز، به اقتصاد سینما ضربه میزند/امیدوارم  شرایط اکران «آشغالهای دوست داشتنی» و «خانه پدری» هم فراهم شود

سینماروزان: بعد از دو فیلم «خانه دختر» و «عصبانی نیستم» که در دوران حضور ابراهیم داروغه زاده بر معاونت نظارت توانستند روی پرده بروند، کمدی «پارادایس» سومین فیلم بلاتکلیفی است که رنگ پرده می بیند.

به گزارش سینماروزان «پارادایس» داستان سفر تعدادی طلبه به اروپا و تعارضات شکل گرفته میان آنها و دنیای پست مدرن را روایت میکند و مهران رجبی و جواد عزتی نقشهای اصلی آن را ایفا کرده اند.

حبیب اسماعیلی مدیر «رسانه فیلمسازان» که پخش «پارادایس» را برعهده دارد با اشاره به اکران این فیلم به «ایلنا» گفت: فیلم سینمایی «پارادایس» که بعد از چهار سال توقیف از روز چهارشنبه 3 بهمن در سینماها اکران شد، با رعایت تمامی موازین حقوقی و عرفی ساخته شد و در طی این مدت متاسفانه به دلیل برخی سوءتفاهمات فرصت اکران پیدا نکرده بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اکران نکردن هر فیلمی در اندازه خود به چرخه اقتصاد سینما ضربه می‌زند، ادامه داد: نباید برای اکران فیلم‌ها حساسیت‌های بی‌مورد ایجاد شود و می‌توان با گفتگو و مشورت و مذاکره بسیاری از سوءتفاهم‌ها را حل کرد هماهنگونه که ما درباره فیلم «پارادایس» با انجام برخی اصلاحات جزئی، مواردی که موجب سوءتفاهم شده بودند را رفع کردیم و فیلم به اکران رسید. البته سازمان‌های دیگر نیز باید برای رفع توقیف فیلم‌ها تلاش کنند و در راه سازمان سینمایی سنگ‌اندازی نکنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های  محمدمهدی حیدریان، ابراهیم داروغه‌زاده، محمدرضا فرجی و سازمان سینمایی از میان پنج فیلم «خانه دختر»، «خانه پدری»، «عصبانی نیستم»، «آشغال‌های دوست داشتنی» و «پارادایس»، سه فیلم رنگ اکران به خود دیدند و امیدوارم بزودی «آشغال‌های دوست داشتنی» و «خانه پدری» نیز امکان اکران پیدا کنند.