1

توقف چندروزه بلیت فروشی “رحمان۱۴۰۰″⇐این تمام مجازات اکران کنندگان نسخه غیرمجاز فیلمیست که کاراکترهایش آلت تناسلی مردانه نثار هم میکنند(؟) یا دوپینگی است برای شکستن رکورد “هزارپا”؟؟/آیا دیگر پخش کنندگان هم میتوانند امیدوار باشند که با اکران نسخه غیرمجاز و مملو از شوخیهای اروتیک آثارشان فقط توقیفی چندروزه نصیبشان شود یا مجازات رحمانی(!) فقط شامل حال آثار “فیلمیران” میشود و لاغیر؟؟

سینماروزان: اینکه یک ماه بعد از اکران کمدی “رحمان1400” و علیرغم اکران نسخه مجاز در سینماهای حوزه،  سازمان سینمایی ارشاد تازه متوجه تفاوت نسخه مجاز با نسخه اکران شده است یک طرف، اینکه بعد از برخاستن از بیخبری یک ماهه(!) به ناگاه بلیت فروشی فیلم برای چند روز متوقف شده، طرف دیگر!!

آیا توقف چندروزه بلیت فروشی فیلم، تمام مجازات صاحبان فیلمی است که نسخه ای غیرمجاز از فیلم خود را روی پرده فرستاده اند؛ نسخه ای که ورای کلی دیالوگهای اروتیک از ابتدا تا انتهایش، کاراکترهایش بارها و بارها با اشاره، آلت تناسلی مردانه، نثار هم میکنند؟؟

این توقف چندروزه اکران و سپس روی پرده فرستادن نسخه مجاز، مجازاتی قطعی برای تمام آنهایی است که نسخه ای غیرمجاز از فیلم را روی پرده می‌فرستند یا فقط فیلمهای یک پخش کننده خاص است که این گونه با رحمانیت اداره نظارت روبرو میشود؟؟

اگر دست اندرکاران تولید و پخش “رحمان 1400” بخاطر اکران نسخه ای مغایر نسخه مجاز تخلف کرده اند که باید مجازاتی برای صاحبان اثر تدارک دیده شود که دیگر کسی جرأت دور زدن ارشاد را پیدا نکند وگرنه توقف چندروزه بلیت فروشی فیلم و لابد آغاز بلیت فروشی بعد از چند روز، فقط دوپینگی است برای فیلمی که بلافاصله بعد از پایان تعطیلات افت فروشی چشمگیر داشته است.

بدیهی است که شائبه توقیف ولو یکی دو روزه فیلم هم چنان ضدتبلیغی را برایش فراهم میکند که بلافاصله بعد از اکران مجدد، دوپینگی در فروش برایش رقم خواهد خورد تا بتواند رکورد فروش 40میلیاردی “هزارپا” را بزند! جز این است؟؟