1

توسل به شبهه «موبایلی بودن فیلم ممنوعه»⇐راهی برای گریز از پاسخگویی در چگونگی ارسال گفتگوی ممنوعه ناصر ملک‌مطیعی برای «من و تو» و «طپش»؟؟

سینماروزان: تنها ساعاتی بعد از طرح ادعای علیرضا امیرقاسمی مدیر «طپش» مبنی بر پخش گفتگوی ممنوعه «دورهمی» با ناصر ملک‌مطیعی از شبکه متبوعش و طرح پرسشهایی کلیدی در چگونگی رسیدن این گفتگو به دست امیرقاسمی از سوی سینماروزان(اینجا را بخوانید) فیلم ممنوعه رسانه ملی از صفحه اجتماعی شبکه «من و تو» سربرآورد!!!

متعاقب پخش این فیلم هم بلافاصله شبهه‌ای مبنی بر موبایلی بودن آن شکل گرفت! کیفیت فیلم ممنوعه‌ای که از صفحه اجتماعی «من و تو» پخش شد به ظاهر تداعیگر فیلمی موبایلی بود اما نکته اینجاست که هم صدای فیلم واضح بود و هم آماتوریسم حاکم بر فیلمهای موبایلی در آن به چشم نمیخورد.

دقیقا همین فیلم بود که علیرضا امیرقاسمی هم آن را از «طپش» روی آنتن فرستاد! فیلمی که به قدر کفایت هم دیده شد و صحبتهای ناصر در آن بحث ایجاد کرد.

همه این اتفاقات کمترین واکنشی را از مسئولان رسانه ملی به دنبال نداشت و هیچ کدام از آنها در چگونگی رسیدن این فیلم به شبکه های «من و تو» و «طپش» اظهارنظر نکردند.

این روند اما نه تنها پرسشها را کم نکرد بلکه پرسشی تازه تر شکل داد و آن هم اینکه آیا توسل به شبهه «موبایلی بودن فیلم ممنوعه» تلاشی است در جهت عدم بازخواست دست اندرکاران تولید «دورهمی»؟ به خصوص که در برنامه «دورهمی» به هیچ کس اجازه داده نمی‌شود که با موبایلش فیلم بگیرد و اینکه در آن فضای با نظارت سفت و سخت فردی توانسته باشد کل فیلم گفتگو با ناصر را ضبط کند فرضی نزدیک به محال است!

برای تماشای بخشهایی از فیلم ممنوعه اینجا را ببینید.