1

تحویل بگیرید ادعای دبیر جشنواره ای که با حمایت وزارت ارتباطات و اسپانسری همراه اول راه افتاده: هیچ بودجه دولتی دریافت نکردیم!↔نکته: این آقای دبیر همزمان مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات هم هست!!

سینماروزان: اگر اخبار هفته های اخیر منتشره از طریق برخی رسانه های ارگانی را مرور کرده باشید حتما چشمتان به نام جشنواره کودکانلاین خورده است. جشنواره ای که از مدیر تا نایب مدیر فارابی به تعریف و تمجید آن پرداخته اند.

دبیر جشنواره کیست؟ جمال هادیان مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات!!!

ورود به سایت رسمی این جشنواره نیز اولین نامی را که به عنوان حامی جشنواره پیش رو میگذارد “همراه اول” منسوب به مخابرات!!

حالا اگر در نشست خبری این جشنواره بشنوید دبیر جشنواره که مدیری ارشد در وزارت ارتباطات است و در بنر جشنواره اش هم لوگوی همراه اول به چشم میخورد مدعی برگزاری جشنواره بدون بودجه دولتی شده چه حسی بهتان دست میدهد؟

بله! جمال هادیان در نشست جشنواره کودکانلاین گفته اند: لازم به ذکر است بگویم ما هیچ بودجه دولتی دریافت نکردیم اما حامی اصلی جشنواره همراه اول است و بنیاد فارابی هم ما را همراهی می‌کند. البته اسپانسرهای زیادی اعلام همکاری کردند. اما در کل وزارت ارتباطات مایل به واگذاری این ایده جشنواره به بخش خصوصی است.

به گزارش سینماروزان وزیر ارتباطات که سعی زیادی کرده درباره امور مختلف از طریق صفحه اجتماعیش نظرسنجی کند یک نظرسنجی هم ترتیب دهد درباره درصد تناقض موجود در همین یک پاراگراف از سخنان مدیر زیردستش!؟؟