1

برادر محمدرضا فروتن، پریا و رابطه عاشقانه‌ای که به خطر می‌افتد+عکس

سینماژورنال: فیلم سینمایی «شیف شب» ساخته نیکی کریمی این روزها اکرانی موفق در سینماها را تجربه می‌کند.

به گزارش سینماژورنال امیرحسین آرمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که در این فیلم نقش برادر محمدرضا فروتن را ایفاء کرده،این روزها نقش جوان اول سریالی تلویزیونی را برعهده دارد.

بازی در “پریا”

آرمان بازیگر سی و سه ساله‌ای است که به واسطه ویژگی‌های چهره‌اش، جوان تر به نظر می‌رسد و همین مسئله باعث شده گزینه مناسبی برای حضور در نقش جوان‌ها باشد.

او این روزها در حال ایفای نقش در سریال «پریا» جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده است. این کارگردان که از نام آوران ساخت سریال‌های ملودرام تلویزیونی است، در اغلب آثارش همچون “آوای باران”، “دلنوازان”، “دختران” و… به مسائل و مشکلات جوانان توجهی ویژه نشان داده است.

تعارضات جوان با خانواده

به گزارش سینماژورنال آرمان در این سریال نقش جوانی به نام «کیوان» را ایفاء می‌کند. مادر کیوان فوت کرده و تنها خواهرش ـ با بازی کمند امیرسلیمانی ـ هم ازدواج کرده است. حسین آقا پدر کیوان ـ با بازی محمود پاک نیت ـ مرد شریف و زحمتکشی است اما نمی‌تواند رابطه دلخواهی با فرزندش داشته باشد و این تعارض باعث خانه گریزی کیوان و بروز اتفاق‌های مخلتف در داستان می‌شود.

 از لادن مستوفی تا افسانه بایگان

این سریال جوان پسند و خانوادگی در چهل قسمت بر اساس فیلم نامه سعید فرهادی و تهیه کننگی اسماعیل عفیفه تهیه کننده شناخته شده تلویزیون تولید می‌شود. لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران آن هستند و تا پایان سال تولید ادامه خواهد داشت تا برای سال 1395 آماده نمایش شود.

امیرحسین آرمان پریا
امیرحسین آرمان در نمایی از “پریا”

 بازگشت “پریا” و ازدواجی دردسرساز

به گزارش سینماژورنال قصه “پریا” با بازگشت شخصیتی به همین نام ـ با بازی لادن مستوفی ـ به ایران آغاز می‌شود. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده، محمد رضا شیرخانلو و شادی نکته سنج حضور دارند.

شیرخانلو بازیگری است که با حضور در فیلم «دهلیز» ساخته بهروز شعیبی و سریال «دودکش» ساخته محمدحسین لطیفی شناخته شد و حالا حسابی سرش شلوغ شده است.

محصول مشترک نمایش سیما و وزارت بهداشت و درمان

پریا با مدیریت تصویربرداری محمد افسری به مجری طرحی شرکت فانوس خیال زمان تولید می‌شود و محصول مشترک اداره کل نمایش سیما و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت) است.

امیرحسین آرمان پریا
امیرحسین آرمان در نمایی دیگر از “پریا”