1

بازدید میلیونی از توییت ستایشگرانه سیاستمدار ایرانی برای رپر جنجالی!!  

سینماروزان/علی تنکابنی(مخاطب رسانه): در میان سیاستمداران ایرانی کم نیستند آنهایی که به هنگامه انتخابات خود را طرفدار فرهنگ و هنر نشان میدهند و سعی میکنند با وارد کردن هنرمندان به ستاد انتخاباتی خویش از ظرفیت اشتهار آنها برای جمع کردن رأی استفاده کنند.

با این حال شمار سیاستمدارانی که بعد از حذف از صحنه سیاست همچنان میکوشند اظهارات هنری خود را داشته باشند خیلی خیلی اندک است و در این میان اینکه سیاستمداری ایرانی پیدا شود و درباره هنرمندان خارجی اظهارنظر کند تقریبا نایاب است.

با این حال محمود احمدی نژاد رییس دولتهای نهم و دهم در ماههای اخیر کوشیده در کنار پیگیری محصولات هنری وطنی و تماشای نامحسوس برخی فیلمهای روی پرده برای یک خواننده خارجی هم توییت بزند.

احمدی نژاد به تازگی در رثای مرگ یک رپر آمریکایی با نام “نیپسی هاسل” نوشت:  اخیرا از مرگ “نیپسی هاسل” مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم. چگونه می توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟”عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو”

جالب است که این توییت احمدی نژاد ظرف چند روز بیش از 3 میلیون بازدید داشته و نزدیک به 20 هزار لایک خورده است!!!

مشخص نیست هدف احمدی نژاد از این توییتها چیست و آیا او به دنبال مدیریت فرهنگی جهانی است یا فقط به عنوان یک مخاطب دنبال کننده اخبار هنری است؟؟