1

اطلاعیه خانه سینما در واکنش به منع قانونی حضور معتمدآریا در هیأت مدیره: دوره دو ساله قانونی هئیت مدیره خانه سینما اسفند ۹۷ به پایان رسیده و امتداد دوره تا خردادماه فقط بخاطر تطبیق اوراق مالی است!⇔پرسش اول: کجای اساسنامه خانه سینما گفته شده میتوان دوره دوساله هیأت مدیره را به دلیل تطبیق اوراق مالی امتداد داد؟؟؟/پرسش دوم: چرا معتمدآریا به خاطر حفظ حرمت اساسنامه خانه سینما هم که شده شخصا از هیأت مدیره استعفا نمیدهد تا خانه سینما وادار به صدور اطلاعیه های پرسش ساز نشود؟؟

سینماروزان: بعد از اعلام خبر ریاست فاطمه معتمدآریا بر انجمن بازیگران خانه سینما مشخص شد که طبق بند 30 فصل پنجم اساسنامه خانه سینما حضور ایشان بعنوان عضو هیأت مدیره خانه سینما غیرقانونی است و باید از این سمت استعفا دهد.(اینجا را بخوانید)

با این حال بجای عملی شدن استعفای ایشان با اطلاعیه ای از هیأت مدیره خانه سینما روبرو هستیم که در آن ذکر شده چون دوره دوساله هیأت مدیره خانه سینما اسفند97 پایان پذیرفته پس حضور معتمدآریا در هیأت مدیره ایرادی نداشته! هیأت مدیره خانه سینما متذکر شده که ادامه فعالیت هیأت مدیره تا خردادماه پیش رو فقط برای تطبیق گزارش مالی هیئت مدیره با حسابرسی مالی سال 97 صورت گرفته است و لاغیر!

پرسش اولی که پیرامون این توجیه هیأت مدیره خانه سینما حادث میشود آن است که کجای اساسنامه خانه سینما گفته شده میتوان دوره دوساله هیأت مدیره را بخاطر تطبیق اوراق مالی امتداد داد؟

پرسش دوم ناظر به ماجرا آن است که چرا معتمدآریا بخاطر حفظ حرمت اساسنامه خانه سینما هم که شده شخصا از هیأت مدیره استعفا نمیدهد تا هیأت مدیره وادار به صدور اطلاعیه های پرسش ساز نشود؟؟