1

اذعان خواننده لس‌آنجلسی به ردیابی افراد توسط واکسن فایزر!!؟؟

سینماروزان: بعد از ممنوعیت ورود واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی کرونا به ایران حالا یک خواننده لس‌آنجلسی نیز اذعان کرده به احتمال ردیابی افراد توسط واکسن‌های غربی!

به گزارش سینماروزان کرونا بسیاری از مردم جهان را گرفتار کرده و کشف واکسن‌های مختلف این ویروس از فایزر آمریکایی-آلمانی گرفته تا واکسن مدرنای آمریکا و واکسن آکسفورد انگلیس نیز نه ‌تنها از گرفتاری کم نکرده که شبهه‌زا شده است.

شکیلا محسنی‌صداقت خواننده‌ای که هرچند ساکن سن‌دیه‌گو است ولی بخش عمده کارش با کمپانی لس‌انجلسی کلتکس بوده است ازجمله مخالفان تزریق واکسن کرونا است.

این خواننده در گفتگو با منصور سپهربند گفت: هیچ اعتمادی به واکسن‌های کرونا ندارم و اصلا واکسن نمی‌زنم مگر آن که در مرز مرگ و زندگی قرار گیرم.

به گزارش سینماروزان محسنی‌صداقت در چرایی واهمه از واکسن کرونا گفت: واقعا نمیشود به این واکسن‌ها اعتماد کرد چون هم خودم و هم همسرم مطالعاتی در این باره داشته‌ایم و به شبهه‌های مختلف درباره این واکسن رسیده‌ایم.

این خواننده که بسیاری از کارهایش برآمده از اشعار مولاناست ادامه داد: به غیر از مساله ردیابی از طریق واکسن، بحث تغییر دی‌ان‌ای و حتی سرطان‌زا بودن این واکسن‌ها نیز وجود دارد و برای همین واکسن نمیزنم مگر آن که در مرز مرگ و زندگی قرار گیرم.