1

ادعای مداحی که “رستاخیز” را در روز نخست اکران از پرده پایین کشید⇐سازندگان کمدی “زهرمار” عامل بهاییت هستند!!!

سینماروزان: کمدی “زهرمار” از همان رونمایی در جشنواره بخاطر تصویرسازی از ارتباط ناخواسته یک مداح و زنی بدنام با ادعاهای مختلف و از جمله هماهنگی جامعه مداحان با تولید فیلم مواجه شد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این کمدی از هماهنگی با برادر مداحش مجید در تولید خبر داد ولی مجید نوروزبیگی مدعی شد فیلم با هماهنگی مجید بنی فاطمه تولید شده!

به تازگی حسین سازور مداحی که چند سال قبل و در روز اول اکران “رستاخیز” به همراه برخی همفکرانش اسباب توقیف این فیلم را فراهم کرده بود مدعی ارتباط عوامل کمدی “زهرمار” با بهاییت شده است!!

حسین سازور با انتقاد از تصویرسازی یک مداح در کمدی “زهرمار” به “ایرناپلاس” گفت: نقش جامعه ذاکر و مداح در کشور ما آنقدر برجسته است که با این چیزها خدشه‌دار نمی‌شود، اما این کسانی که به این شکل هجمه می‌کنند به نظرم خواسته یا ناخواسته دو هدف را دنبال می‌کنند! یکی اینکه دامن بزنند به فرهنگ غرب که ما سال‌هاست با آن در حال مبارزه‌ایم. ما نه تنها کار مداحی به عنوان وظیفه بر عهده‌مان است بلکه فرهنگ سازی هم کار ماست، آن هم فرهنگ ناب اهل‌بیت (ع). اگر این‌ها توانستند خدشه‌ای به جامعه مداح و ذاکر وارد کنند این خدمت به آمریکاست. شک نکنید. چون مقام معظم رهبری درباره مداحان و اثر کارشان در جامعه فرموده‌اند، گاهی یک بیت شعر شما کار یک منبر را انجام می‌دهد.

حسین سازور که جزو نزدیکان حاج منصور ارضی به حساب می‌آید و سال‌هاست هیأت «موج الحسین» را برگزار می‌کند با اشاره به نگاه طنازانه کمدی “زهرمار” اظهار کرد: وقتی شما فیلمی درست کنید که مسخره و طنز باشد، کمک به آنهایی است که می‌خواهند ریشه را بزنند. به نظر من اصل و ریشه این حرکات دست آمریکا و بهائیت است. از بهائیت غافل نشوید. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند ولی عامل اصلی بهائیت است.