1

ادعاهای تهیه‌کننده فیلمی که الناز شاکردوست سرصحنه آن دچار شکستگی ستون فقرات شد⇐شاکردوست مشغول صرف ناهار روی برانکارد بود که به ناگاه پایین افتاد/خودِ شاکردوست از ادامه حضور انصراف داد!/انتخاب بازیگر جایگزین با مشاوره شاکردوست انجام شد/شاکردوست قول داده در اکرانهای مردمی با ما باشد!

سینماروزان: الناز شاکردوست بازیگری که در سالهای اخیر کوشیده از سینمای تجاری فاصله بگیرد و شهرت را با ایفای نقش در آثاری به‌ظاهر متفاوت پی گیرد در ماههای اخیر به خاطر اتفاقی که در پشت صحنه «دو طبقه روی پیلوت»ابراهیم ابراهیمیان برایش رخ داد در کانون توجه قرار گرفته است.

به گزارش سینماروزان شاکردوست در پشت صحنه این فیلم دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شد و همین عاملی گشت برای آن که از فهرست بازیگران کنار گذاشته شود و بازیگری به نام بهدخت ولیان جایش را بگیرد.

محمدرضا مصباح تهیه کننده «دو طبقه روی پیلوت» که پیشتر نامش را به عنوان تهیه کننده سریال خانگی «رالی ایرانی» شنیده بودیم درباره چگونگی آسیب دیدن شاکردوست به «هفت صبح» گفت: در زمان استراحت و ناهار ایشان روی یکی از برانکاردهایی که برای فیلم مورد استفاده قرار میگیرد نشسته بودند که ناگهان از آن جا به پایین می افتند. یکی از مهره های ستون فقرات ایشان آسیب دید که خوشبختانه بهبود پیدا کرد و اخیرا نیز گفتند حتما در اکرانهای مردمی فیلم در کنار ما خواهد بود.

این تهیه کننده پیرامون شایعات مرتبط با کم محلی عوامل پروژه به شاکردوست بعد از این اتفاق گفت: بعد از سانحه هشت روز فیلمبرداری را متوقف کردیم و بعد از آن خود شاکردوست با توجه به نظر پزشکان از ادامه کار انصراف داد ولی حتی انتخاب بازیگر جایگزین با مشورت خودش انجام شد.

مصباح با اشاره به همکاری قبلی با شاکردوست بیان داشت: من در تولید «رالی ایرانی» هم سابقه همکاری با ایشان را داشتم و قطعا در آینده نیز همکاری خواهم داشت. ایشان توانمندیهای خاص خود را دارد و حتما در پروژه های بعدی با ایشان همکاری خواهیم داشت.