1

یک کارگردان سینما در نوشتاری طنازانه متذکر شد⇐درست همان زماني كه علي مطهري در پي يافتن عاملين ضبط و پخش كليپ “جنتلمن” نظريه صادر ميكرد، خانواده هاي بسياري حتی نان شب براي خوردن نداشته اند!!!

سینماروزان: هفته ای نیست که گرانی سرسام آور یک کالای خوراکی از ماکارونی گرفته تا پیاز و خرما شگفتی ساز نشود و در عین حال برخی سیاستمداران سرگرم اظهارنظر در موضوعاتی همچون حرکات موزون کودکان با قطعات زیرزمینی هستند.

اصغر نعیمی نویسنده و کارگردان سینما در نوشتاری طنازانه با نقد این تناقضات آورده است: اندي گفته «خوشگلا بايد برقصن» اما ساسي مانكن علي مطهري را به چالش شنيدن آهنگ جنتلمن و رقصيدن با آن دعوت كرده! پيش از آن نیز بچه مدرسه اي هاي متولد دهه هشتاد و نود، با خواندن اين ترانه ممنوعه و رقصيدن با آن آموزه هاي رسمي رايج را به چالش كشاندند و وزير آموزش و پرورش را دچار دوگانگي «فريب يا نفوذ» كردند و مشخص شد ذهن جناب وزير در تحليل اين جريان توان درك دلايل ديگر را ندارد.

نعیمی ادامه داد: همزمان خبر رسيد كه ايران هم خيلي ريز و سوسكي اقدام به خروج از برجام كرده و به احتمال زياد قيمت ارز و سكه از اين هم بالاتر مي رود و با افزايش قريب الوقوع قيمت ها از جمله بنزين تورمي حداقل پنجاه درصدي در انتظارمان است و رفيق من ديشب تا صبح نگران اين بود كه شش ماه ديگر كه موعد اجاره خانه اش تمام مي شود با اين وضعيت چه خاكي به سرش بريزد.

این کارگردان خاطرنشان ساخت: قابل توجه اين كه، درست همان زماني كه علي مطهري در پي يافتن عاملين ضبط و پخش كليپ جنتلمن داشته از خودش نظريه صادر مي كرده، دور از چشم او خانواده هاي بسياري حتا نان شب براي خوردن نداشته اند و چند شب قبل از اين اظهار نظر آقاي مطهري و دعوت به رقص او توسط ساسي مانكن، آقاي صدا ابي هم در عروسي پسرش با آهنگ جنتلمن رقصيد و به ما فهماند، بر خلاف نظر اندي كه «خوشگلا بايد برقصن» در كنار خوشگلا خوش قلب ها و مهربان ها هم مي توانند -و بايد- برقصند!!