1

یک کارگردان سرشناس تئاتر اظهار داشت⇐بودجه تولید ده تله‌تئاتر از یک سریال متوسط هم کمتر است ولی تلویزیون رغبتی ندارد!/بی‌توجهی تلویزیون به تئاتر، به سال‌ها پیش برمی‌گردد و ربطی هم به کرونا ندارد!/علی دایی از من خوش‌شانس‌تر است که زنجیرش بعد از دو روز پیدا شد ولی زنجیر طلای من بعد از یک ماه هنوز پیدا نشده!!

سینماروزان: هادی مرزبان کارگردان سرشناس تئاتر با انتقاد از بدقولی‌های تلویزیون در تولید تله‌تئاتر به مقایسه وضعیت خود با علی دایی پرداخت.

به گزارش سینماروزان هادی مرزبان با اشاره به تلاشهایش برای تولید تله‌تئاتر به ندا آل‌طیب در ایسنا گفت: حدود دو ماه پیش به مدیر اداره کل هنرهای نمایشی پیشنهاد کردم که برای ساخت تله تئاتر با تلویزیون هماهنگ کنند و ایشان هم استقبال کردند ولی تصورم این است که تلویزیون رغبتی ندارد و این بی‌اعتنایی، تاسف‌برانگیز است بخصوص که بودجه ساخت 10 تله تئاتر بارها از یک سریال متوسط هم پایین‌تر است.

این هنرمند اضافه می‌کند: بی‌توجهی تلویزیون به تئاتر، به سال‌ها پیش برمی‌گردد و ربطی هم به کرونا ندارد. گاهی این ذهنیت ایجاد می‌شود که اصلا تئاتر نمی‌خواهند.

مرزبان که بعد از همه‌گیری کرونا احتمال می‌داد تله تئاتری بر اساس «دکتر نون» ضبط کند، در این زمینه هم توضیح می‌دهد: صحبت‌هایی با یکی از دست اندرکاران تلویزیون داشتیم و در حال گفتگو برای ضبط حدود ده تله‌تئاتر به کارگردانی هنرمندان مختلف بودیم و من نیز چند کار آماده داشتم که «دکتر نون» مقدم بر همه آنها بود ولی بعد از گذشت مدتی، هیچ خبری نشد و من هم نمی‌توانم یک جانبه و هر روز پیگیر این همکاری باشم چراکه از آن طرف هم باید اشتیاقی وجود داشته باشد.

این هنرمند با لحنی طنزآمیز ماجرای ربوده شدن گردن‌بندش را که شبیه سرقت گردن بند علی دایی است روایت می‌کند و می‌گوید: بدون اغراق شاید یک ماه است پایم را از خانه بیرون نگذاشته‌ام ولی متاسفانه شرایط دشوار اقتصادی باعث افزایش ناامنی‌ها شده و همان یک ماه پیش که از خانه بیرون زدم، دو موتورسوار زنجیر طلایم را دزدیدند. جالب است که چندی پیش هم همین اتفاق برای علی دایی افتاد، با این تفاوت که ایشان از من خوش‌شانس‌تر است و گردنبندش ظرف چند روز پیدا شد ولی از گردنبند من هیچ خبری نشد…