1

یک مدیر رسانه ملی⇐مهدی هاشمی منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح داد!+عکس

سینماروزان: مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون ایران که این شبها سریال «علی البدل» را که به اعتقاد بسیاری گرته برداری از کمدی-سیاسی «ایران برگر» است روی پرده دارد در تازه ترین تجربه تلویزیونی اش در سریالی با عنوان «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی بازی کرده است.

به گزارش سینماروزان غلامرضا الماسی مدیر گروه شبکه پنج سیما با اشاره به سریال «در جستجوی آرامش» به «مهر» بیان کرد: این سریال یک اثر ملودرام اجتماعی خانوادگی به کارگردانی سعید سلطانی است که در فضای زمینه آن به مباحث دانشگاهی و دارویی پرداخته می شود.

الماسی با اشاره به ویژگی های این سریال اظهار کرد: «در جستجوی آرامش» قصه جذابی دارد و خانواده ای را نشان می دهد که نوعی همدلی در حل و رفع مشکلات دارند. این خانواده تحصیلکرده هستند و از صداقت و صمیمیتی برخوردار هستند که برای مخاطب جذاب است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج اضافه کرد: در طول داستان نیز اتفاقاتی رخ می دهد که به واسطه آنها اشتباهی در زمینه دارویی صورت می گیرد و شخصیت دکتر بهروز امینی با بازی مهدی هاشمی به خاطر این مسایل، منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح می دهد.

وی درباره زمان بندی پخش این سریال توضیح داد: پخش این سریال احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان باشد. البته تصمیم گیری درباره پخش سریال ها توسط معاونت سیما و شبکه با هم صورت می گیرد. به همین دلیل رنگ آمیزی آنتن شبکه بیشتر مدیریتی فراشبکه ای دارد.

در جستجوی آرامش
در جستجوی آرامش