1

یک عضو هیأت انتخاب فاش کرد⇐وساطت یکی از مسئولان برای ورود فیلم آقازاده‌ اصلاح طلب به جشنواره⇒منظور آقازاده عارف است و فیلمی به نام «فصل نرگس»؟؟

سینماروزان: عطف به گزارشهایی که سینماروزان درباره آقازادگان حاضر و غایب در جشنواره داشت و متعاقب آن ورود 5 فیلم در دقیقه نود به بخش مسابقه که یکی از آنها هم با سرمایه گذاری یک آقازاده اصلاح طلب تولید شده است(اینجا و اینجا را بخوانید) حالا یکی از اعضای هیأت انتخاب جشنواره از ورود فیلم این آقازاده را وساطت پدرش به جشنواره سخن گفته است.

به گزارش سینماروزان عماد افروغ از اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در گفتگو با فریدون جیرانی در برنامه «35» از وساطت یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب برای ورود فیلم آقازاده خود به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پرده برداشت!

عماد افروغ از این گفته که هیئت انتخاب جشنواره، فیلمی که با حمایت یک آقازاده اصلاح‌طلب ساخته شده را رد کرده بودند، اما بعدا این فیلم را جایگزین یکی دیگر از فیلم‌های پذیرفته شده می‌کنند.

تنها آقازاده اصلاح طلب حاضر در جشنواره حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا عارف است که به عنوان سرمایه گذار فیلمی به نام «فصل نرگس» حضور داشته است؛ فیلمی که در لیست ابتدایی بخش مسابقه نبود و با دو روز تأخیر به بخش مسابقه وارد شد.

جالب اینجاست که آقازاده عارف اخیرا در گفتگویی تفصیلی از این گفته که فیلمش را با وام گرفتن از یک بانک خصوصی و سپردن سند خانه اش به عنوان وثیقه تولید کرده است.(اینجا را بخوانید)