1

یک دهه بعد از تجربه ناکام «فضانوردان»⇐پیمان قاسم‌خانی با یک کمدی-ابرقهرمانی به شبکه خانگی می‌آید

سینماروزان: پیمان قاسم خانی بعد از نزدیک به دو دهه فعالیت بعنوان سناریست حالا اولین فیلمش بعنوان کارگردان با نام «خوب بد جلف» را در اکران نوروزی روی پرده دارد.

به گزارش سینماروزان و به نقل از «نمایش خانگی»، کمدی «خوب بد جلف» خوب هم فروخته و توانسته تا اینجا رقم فروش ۷ میلیارد را رد کند و به نظر می رسد تا پایان اکرانش به ۱۰ میلیارد هم برسد.

قاسم خانی قصد دارد بعد از «خوب بد جلف» به طور جدی مدیوم خانگی را تجربه کند.

پیمان قاسم خانی مشغول نگارش سناریوی یک کمدی-ابرقهرمانی با عنوان «خواننده گریان» برای شبکه خانگی است. خودش با اعلام این خبر به «۲۴» میگوید: این سریال وقتی دربیاید میترکاند. یک کمدی ایرانی با رگه هایی از سوپرهیرو است!

پیمان ادامه می دهد: همیشه فکر می کردم که سوپرهیروی ایرانی چجوری میتواند باشد و خب خیلی مسخره میشد ولی فکر میکنم تو این یکی راهش را پیدا کردم.

به گزارش «نمایش خانگی» پیمان قاسم خانی البته در مدیوم خانگی بی تجربه نیست. او نویسنده و به همراه سیامک انصاری یکی از دو کارگردان «فضانوردان» یعنی نخستین سریالی بود که یک دهه قبل مختص شبکه خانگی ساخته شد.

پیمان در سریال خانگی «ساخت ایران» هم بعنوان مشاور فیلمنامه حضور داشت ضمن اینکه سریال «گنج مظفر» که ابتدا بنا بود از تلویزیون پخش شود و بعدتر از شبکه خانگی سردرآورد هم توسط وی نگاشته شده بود.