1

یک خواننده جوان بجای چاووشی در “سنتوری۲” آواز می‌خواند

سینماژورنال: در حالی که محسن چاووشی بخش عمده ای از شهرت خود را مرهون استفاده داریوش مهرجویی از وی در “سنتوری” بود اما این خواننده برای حضور در قسمت دوم این فیلم با مهرجویی به توافق نرسیده است.

به گزارش سینماژورنال گویا چاووشی برای آوازخوانی و ساخت قطعات “سنتوری2” رقمی نیم میلیاردی را به مهرجویی پیشنهاد داده و او نیز این پیشنهاد را نپذیرفته است.

چاووشی رقم بالایی را پیشنهاد داد و مرا رنجیده خاطر کرد

مهرجویی با بیان اینکه “سنتوری: مرد پاییزی” نام قسمت دوم “سنتوری” است با اشاره به عدم حضور چاووشی در این فیلم به “موسیقی ما” گفته است: چاووشی قطعا جایی در این فیلم نخواهند داشت و من از دست ایشان به شدت رنجیده ام. ایشان بخاطر حضور در «سنتوری» موفق به اخذ مجوز شدند و فعالیتهای رسمی شان را در کشور آغاز کردند ولی برای پروژه «سنتوری، مرد پائیزی» رقمی که ایشان تقاضا کردند، رقمی بود که دو سه برابر رقم کارگردان فیلم بود و همین باعث شد من خیلی از دست ایشان رنجیده خاطر شوم. ایشان به جای اینکه یک تشکر خشک و خالی از ما بابت فعالیت های رسمی شان داشته باشند اینگونه جواب ما را داد.

بهرام رادان با چاووشی مذاکره کرد
مهرجویی درباره مذاکره با چاووشی برای حضور در این فیلم بیان داشته است: بهرام رادان نماینده رسمی این فیلم بود که از طرف ما با ایشان رسما وارد مذاکره شده است و ظاهرا آقای چاوشی هم رقم عجیبی در حدود 500 میلیون تومان را به بهرام رادان گفته است که تنها با این میزان دستمزد حاضر به همکاری در این فیلم هستند که من هم به محض اینکه این موضوع را شنیدم بلافاصله خواستار کنار گذاشتن ایشان شدم.

یک خواننده جوان بجای چاووشی می خواند
این کارگردان درباره خواننده ای که بناست به جای محسن چاوشی در فیلم جدیدش بخواند اظهار داشته است: یک خواننده جدید و جوان را برای این فیلم در نظر گرفته ایم که هم از لحاظ صدا و خواندن و هم از لحاظ رفتارهای حرفه ای بهتر از خواننده قبلی هستند…به زودی این خواننده رسما به جامعه رسانه ای معرفی خواهد شد.

چاووشی: حتی اسمم در تیتراژ “سنتوری” هم نبود

به گزارش سینماژورنال گلایه های مهرجویی از چاووشی بابت طلب دستمزد بالا در شرایطی رخ می دهد که چاووشی بعد از ساخت “سنتوری” و در همه سالهای بعد از رفتارهای نامناسبی که حین فعالیت در آن فیلم با وی صورت گرفته بود گلایه داشت.
چاووشی یک بار در گفتگویی با “فیلم” حتی از نبودن نامش در تیتراژ فیلم هم چنین گلایه کرده بود: اولین اکران فیلم در سینما فلسطین بود و من به همراه همسرم رفتی که فیلم را ببینیم. من جزو آخرین کسانی بودم که وارد سالن شدم. اصلا جا نبود و خیلی سخت توانستیم بنشینیم. اقای فرازمند و اقای شایسته هم بودند. تا آخر فیلم نشستم و تماشا کردم. فیلم تمام شد و همه در حال ترک سالن بودند ولی من هنوز سرجایم نشسته بودم. فقط می خواستم ببینم اسمم در تیتراژ هست یا نه… اسمم مجوز گرفته بود یا نه؟ تیتراژ تمام شد و اسمم نبود. ننوشته بودند و دلیلش را هم هیچوقت نفهمیدم…