1

یک اتفاق غیرمنتظره در جشن خانه سینما⇐داوران خودشان را داوری میکنند!!!⇔از مدیرعامل روزگار انحلال و صاحبان فیلم ۳ارگانی تا رییس هیات مدیره خانه سینما هم داورند و هم داوری می‌شوند!+فهرست آثار

سینماروزان: در فاصله کمی بیشتر از یک ماه تا برگزاری جشن خانه سینما و در حالی که در ظاهر تهیه کننده ای محجوب به نام هارون یشایایی دبیر جشن خانه سینما شده اتفاقاتی در روند داوریها در حال رخ دادن است مصداق کامل غیرحرفه ای گری.

فارغ از آن که در روالی بدوی، دی.وی.دی فیلمهای حاضر در رقابت در اختیار داوران قرار گرفته تا هر وقت فرصت کردند آثار را ببینند و به سنجش بپردازند، اتفاق غیرحرفه ای تر حضور افرادی در آکادمی داوران است که خودشان هم در جشن خانه سینما فیلم دارند!!!

از جمله این افراد محمود رضوی تهیه کننده فیلم 3ارگانی “ماجرای نیمروز” است که هم نامش در میان داوران است و هم با سه فیلم “ماجرای نیمروز”، “ساکن خیابان چهل و یکم” و “سیانور” در رقابت جشن خانه سینما حضور دارد!!!

همایون اسعدیان رییس هیات مدیره، محمدمهدی عسکرپور مدیرعامل روزگار انحلال، غلامرضا موسوی، تینا پاکروان و محمدحسین مهدویان از دیگر افرادی هستند که هم به عنوان داور آکادمی حضور دارند و هم خود به عنوان تهیه کننده یا کارگردان آثاری نظیر “یک روز بخصوص”، “متولد 65″، “خشکسالی و دروغ”، “نیمه شب اتفاق افتاد” و “ماجرای نیمروز” در رقابت جشن خانه سینما حاضرند!

آیا با چنین مصادیقی امکان داوریهای تخصصی و به دور از شائبه در جشن خانه سینما وجود دارد؟ هنوز هیات مدیره خانه سینما درباره این شائبه واکنشی نشان نداده است! آیا اعضای هیات مدیره پاسخی بر این شائبه دارند بخصوص که رییس شان هم در این مورد مصداق “رطب خورده” است…

لیست آثار نوزدهمین جشن خانه سینما
لیست آثار نوزدهمین جشن خانه سینما
لیست آثار نوزدهمین جشن خانه سینما
لیست آثار نوزدهمین جشن خانه سینما