1

یک آگهی عجیب منسوب به مسعود فراستی+عکس

سینماژورنال: مسعود فراستی منتقد پیشکسوت ایرانی که اظهارنظراتش پیرامون آثار سینمای ایران اغلب هم کنجکاوی برانگیز است و هم اسباب تعجب است، امسال و در روزهای جشنواره  کنار بهروز افخمی در “هفت” به بیان پاره ای نظراتش درباره جشنواره پرداخت.

به گزارش سینماژورنال این نظرات که به اندازه موافق، مخالف هم داشت یکی از اسباب رونق برنامه “هفت” در ایام جشنواره بود.

روزنامه “قانون” که اغلب در ویژه‌نامه طنز خود با نام “بی قانون” می کوشد به شوخی با چهره های مختلف بپردازد در بخش نیازمندیهای این بخش که با عنوان “گم راهنمای قانون” امروز با مسعود فراستی شوخی کرده است.

مقوا و مقواسازان

در این شوخی آمده است: این مسعوده! مسعود منتقد سینماست. مسعود آدم بافراستیه چون به “جدایی نادر از سیمین” میگه مقوا اما از “قلاده های طلا” تعریف می کنه! البته مسعود کریستوفر نولان، مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ رو هم احتمالا مقواساز میدونه! کمپانی برادران وارنر هم از نظر مسعود چیزی بیش از یک کارگاه تولید کارتن یخچال نیست.

در ادامه این شوخی آمده است: مسعود ارزش جایزه هایی مثل اسکار و گلدن گلوب را یه چیزی در حد کارتهای تشویقی “صدآفرین پسر عزیزم” دوران دبستان می دونه ولو کمتر! مسعود گاهی وسط نقداش در برنامه زنده از کلماتی استفاده میکنه که ما اگه تو چاپش کنیم تا سه نسل روزنامه مون توقیف میشه.

در انتهای این مطلب چنین می خوانید: دیگه شما خودتون بهتر می دونید که باید مثل مسعود باشید یا نه. همه چیزو که ما نباید بگیم.

شوخی روزنامه قانون با مسعود فراستی
شوخی روزنامه قانون با مسعود فراستی