1

یوسف تیموری و رفقا به شرق تهران می‌روند

سینماروزان: یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که در هفته های اخیر به خاطر حضور در اکرانهای مردمی «پا تو کفش من نکن» به همراه فرزند دورگه ایرانی-تایلندیش مورد توجه قرار گرفته چهارشنبه 25 مرداد به شرق تهران و سینما ماندانا میرود.

به گزارش سینماروزان یوسف تیموری به همراه رضا ناجی همبازیش در کمدی «پا تو کفش من نکن» چهارشنبه 25 مرداد از ساعت 19 تا 21 در سینما ماندانا حاضر میشوند و در کنار گپ و گفت با مخاطبان به همراه آنها به تماشای فیلم خواهند نشست.

یوسف تیموری و رضا ناجی در «پا تو کفش من نکن» به خاطر اتفاقی غیرقابل پیش بینی گرفتار موقعیتهای اشتباهی میشوند و دردسرهایی عجیب برایشان رخ میدهد.

«پا تو کفش من نکن» ساخته حسین فرحبخش به تهیه کنندگی عبدالله علیخانی از حضور رضا ناجی، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی، هاوار قاسمی، بهشاد مختاری و کلی بازیگر دیگر هم سود می برد.

این کمدی از محصولات پویافیلم است و با پخش پویافیلم و با کلی محدودیت از ممنوعیت نمایش در سینماهای حوزه هنری گرفته تا درجه بندی ۱۲+، ممنوعیت تیزر تلویزیونی و محدودیت سانس در سینماهای حوزه روی پرده رفته است با این حال فروش آن در آستانه 600 میلیون است.